Toon posts:

Onbekende nVidia kaart, welke is het?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img256.imageshack.us/img256/7113/dsc01891wk7.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/2267/dsc01893za5.th.jpg

Hallo kan iemand mij vertellen welke videokaart dit is??? Ik kreeg hem via de post stond geen afzender bij ( alleen dell ) en mijn adres stond er. Dus was wel mooi megenomen. (nu al een half jaar geleden).
En weet je misschien voor hoeveel ik hem kan verkopen? of kan ik hem in me pc samenlaten werken met mijn 8600 GS? (Heb een acer computer)

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:40
Hij kan niet samenwerken met je 8600GS denk ik, dit lijkt op een dual kaart? Dus dat zou dan een 7950GX2 of een 9800GX2 zijn (maar dat kan ik me niet voorstellen gezien de koeler? :? ).. Kun je hem niet in je computer prikken en kijken wat Windows ervan zegt? Dan weet je het :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-05 08:16
hmmm, jij krijgt zo maar een dubbele videokaart in je bus?, dat wil ik ook!
maar hij lijkt op zo'n dubbele videokaart (gx2? etc.)

ik zou zeggen, prik hem in je pc en kijk wathet voor kaart is of zoek op serienummers

Verwijderd

Topicstarter
Waar vind ik het seri nummer? :P

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-05 20:08

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Ik denk dat het ook een GX2 is. Ik zou ook zeggen steek hem eens in je pc en draai een tootlje.

mischien kan het ook een Quadro zijn om dat die zo lang is

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-05 12:54
hangt er nergens een sticker op?

Al die kaarten lijken nogal op elkaar ;)

• The Prutsor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-05 15:21
oddish2211 was me net voor...

Kijk inderdaad naar het serienummer en google daarop. Meestal heb je dan gelijk bij de eerste of tweede hit een compleet overzicht van de kaart

Serienummer staat op een van de stickers, soms staat er "SN:" voor het serienummer zelf

[ Voor 20% gewijzigd door The Prutsor op 01-06-2008 11:07 ]

Verwijderd

Is dat dan niet de 7900GX2, welke alleen geleverd werd aan OEM's? Gezien dat je hem ook zo van dell kreeg.

Verwijderd

Topicstarter
Het is de 7950GX2. Bedankt voor jullie snelle reacties. Maar ik vraag me af waarom hij langer is dan op vele foto's?

Verwijderd

nvm

Dat stukje ijzer/pcb wat er bij jou nog aanzit is wss om vast gezet te worden in de dell pc oid.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2008 11:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:17:
nvm

Dat stukje ijzer/pcb wat er bij jou nog aanzit is wss om vast gezet te worden in de dell pc oid.
Hoe krijg ik het er af?

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:51

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Als ik zo kijk, zagen.
Of er moet een mogelijkheid op zitten om de extensie er af te schroeven, maar die zie ik op jouw foto's niet zitten.
Dat stukje zit er aan om er een full length kaart van te maken, dan schuift hij aan het uiteinde in een dunne sleuf, komt de stabiliteit ten goede. Mogeijk heeft deze kaart in een of ander workstation gezeten of iig iets met full-length sleuven bij de PCIe poort.

titelfixje gedaan

[ Voor 34% gewijzigd door Ultraman op 01-06-2008 12:23 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Overigens heeft deze kaart een SLI moederbord nodig waardoor je hem waarschijnlijk niet in je Acer computer kunt gebruiken.

Foutje van mijn kant :) Weer bijgeleerd!

offtopic:
@onderbuurman: een beetje vriendelijker mag ook wel... Iedereen kan fouten maken :)

[ Voor 40% gewijzigd door Admiral Freebee op 01-06-2008 14:48 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Admiral Freebee schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:06:
Overigens heeft deze kaart een SLI moederbord nodig waardoor je hem waarschijnlijk niet in je Acer computer kunt gebruiken.
OMG hou op met die zever te verspreiden.

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2769&p=2

Die kaart heeft een built in PCI-e connection.

Added: schoonouders hebben een PC met die kaart, en het is een Intel plank (dus geen SLI).

[ Voor 10% gewijzigd door Snake op 01-06-2008 13:11 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Admiral Freebee schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:06:
Nee, het leuke van dit soort gedubbelde kaarten is dat ze geen SLi capable moederbord of chipset nodig hebben. Met dit soort dingen is het juist mogelijk om op non-SLi borden toch al het ware 2 nVidia kaartjes te prikken.

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Ultraman schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:21:
[...]

Als ik zo kijk, zagen.
Of er moet een mogelijkheid op zitten om de extensie er af te schroeven, maar die zie ik op jouw foto's niet zitten.
Dat stukje zit er aan om er een full length kaart van te maken, dan schuift hij aan het uiteinde in een dunne sleuf, komt de stabiliteit ten goede. Mogeijk heeft deze kaart in een of ander workstation gezeten of iig iets met full-length sleuven bij de PCIe poort.

titelfixje gedaan
Volgens mij zie ik toch echt schroefjes zitten hoor. (op tweede foto)

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

jdm8 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:03:
[...]

Volgens mij zie ik toch echt schroefjes zitten hoor. (op tweede foto)
Ja, daar wel. Maar het stukje metaal op foto 1 lijkt toch echt doorlopend :X

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Ultraman schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:15:
[...]

Ja, daar wel. Maar het stukje metaal op foto 1 lijkt toch echt doorlopend :X
Dat neemt nog niet weg dat hij er af kan ;) Hij heeft namelijk bijna geen nut. Het probleem is echter dat het beide pcb's bij elkaar houdt. Als daar iets voor in de plaats komt (busje met schroefdraad aan beide kanten, net als op foto 2 oid.) Kan het er gewoon afgeschroefd.

Maar zagen is idd waarschijnlijk makkelijker O-)

• betaplayer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:43
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 10:58:
[afbeelding]
[afbeelding]

Hallo kan iemand mij vertellen welke videokaart dit is??? Ik kreeg hem via de post stond geen afzender bij ( alleen dell ) en mijn adres stond er. Dus was wel mooi megenomen. (nu al een half jaar geleden).
En weet je misschien voor hoeveel ik hem kan verkopen? of kan ik hem in me pc samenlaten werken met mijn 8600 GS? (Heb een acer computer)
Het eerste dat er mij opkomt over hetr gebruik van die kaart is: vergeet het! De 7950 GX2 verbruikt veeel meer dan uw 8600 GS, en OEM's leveren vaak al gebrekkige voedingen. Dus ik vrees dat je nog een nieuwe voeding mag aankopen ook ;)

https://www.instagram.com/anafollotofbricks/

Verwijderd

of je verkoopt m gewoon aan mij ;)

• betaplayer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:43
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 19:01:
of je verkoopt m gewoon aan mij ;)
weggeven mag u ook :D xD

https://www.instagram.com/anafollotofbricks/

Pagina: 1