Geheugen gekocht verkeerd geleverd en nu ?

Pagina: 1
Acties:

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:55
Ik heb deze week bij Komplett 2x2 GB Adata geheugen besteld voor 60 euro.

Nu kreeg ik me pakje 2 dagen terug zat er een reepje van 2 GB in in plaats van een DC kit met 2 modules. Op de bon stond ook netjes 4096 MB kit.

Dus ik meteen gebeld. En hij zou het uitzoeken. Dus hij belde op dat hun dat product niet hadden en er een fout was gemaakt. En dat ik het maar terug moest sturen.

Toen zij hij omdat ik ook AS5 van 5 euro had besteld ik waarschijnlijk niet me verzend kosten terug zou krijgen. Maar hallo zo iets bestel je niet los als je 8 euro verzend kosten moet betalen was alleen maar omdat ik toevallig geheugen moet bestellen.

Eigenlijk wil ik ook de kosten die ik ga maken voor het terug sturen terug hebben want hun hebben een fout gemaakt en ik vind niet dat dat mij geld moet kosten.

En is het niet zo dat ik ze nu eigenlijk kan verplichten het product voor die prijs te leveren ? of een vergelijkbaar product voor die prijs ? Ik weet wel dat komplett over dit soort dingen altijd erg moeilijk doet. Maar volgens mij heb ik daar als consument wel recht op of zit ik hier verkeerd ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:36
Lijkt mij onzin wat hij verteld. Is toch niet jouw fout dat hun het verkeerde leveren? Dat er toevallig AS5 in dezelfde bestelling zit is jammer dan. Hun moeten er zorg voor dragen dat jij geleverd krijgt wat jij besteld hebt, en daar mee af. Hoe of wat is hun zorg, zolang jij je spul maar krijgt (zonder extra kosten).
En logisch dat jij ook niet nog even die verzendkosten nog een keer moet betalen (dus én van het terugsturen,en van het versturen van het juiste geheugen)...

[ Voor 19% gewijzigd door eX0duS op 01-06-2008 11:05 ]

• Astennu
Ja dacht ik ook. Ik zal ze maandag gewoon gaan bellen dat ik gewoon vergelijkbaar geheugen wil hebben voor dezelfde prijs en geen extra kosten wil maken voor het omruilen.

Vind het ook prima om OCZ geheugen te krijgen wat minder overclockt zolang het maar 4 GB is met CL5

[ Voor 23% gewijzigd door Astennu op 01-06-2008 13:48 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:07

lier

MikroTik nerd

...

Als je vindt dat een topic niet op GoT thuishoort dan kan je dat melden doormiddel van een topic report. Verder zie ik niet echt wat er mis is aan dit topic, dus als je dat nou eens gewoon duidelijk uitlegt in een TR, dan kunnen we er misschien iets mee. In plaats van de TS in deze reply af te branden en een totaal nietszeggende TR te plaatsen. Dit soort opmerkingen hoort in elk geval zeker niet op GoT thuis ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Orion84 op 01-06-2008 14:24 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Onredelijk, webshop maakt een fout en dient ook alle fouten op hun kosten te herstellen. Dat jij toevallig iets extra bij had gekocht, dat is dan voor jou meegenomen. Hadden hun de fout maar niet moeten maken.

Inderdaad maandag even bellen of je een vervangende kan krijgen ervoor.

• Astennu
Bedankt voor de info :) wou het even zeker weten voordat ik er werk van ga maken.

Pagina: 1