Toon posts:

Mijn asus a7V wil maar niet o'clocken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje over mijn asus a7v ik heb er 2: eentje met een tb 800 en eentje met een 1GHz maar hier komt het ik heb ze allebei geflashed naar 1006 maar ik kan op die van mijn 1GHZ niet de MP veranderen maar op die van mijn 800mhz wel heeft iemand mischien een oplossing want voor de rest werkt alles op beide pc's perfect. Voor de itho's onder ons met de MP bedoel ik de multipeyer no offence buddies. ik had eerst de TB800 geflashed en toen met dezelfde disk de tb1000 mischien ligt het hier aan just asking.

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

die tb 1 ghz is gelocked.. die moet je inlocken door d'r potloodstreepje op te zetten.. hoe weet ik nie want ik heb geen t-bird..

ff zoeken op het forum zou ik zeggen :)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

zoek op "potlood"

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
mp aanpassen in bios gaat pas vanaf mb revision 1.04 en dan alleen als je proc niet gelocked is. Je kunt nutuurlijk altijd de dipswitches gebruiken.

unlocken is kinderspel: De L1 bruggen (4 stuks) met een fatsoenlijk hb potlood verbinden... da's alles.

Verwijderd

Topicstarter
oke maar mijn moederbord van die Athlon 1GHZ is net nieuw en die van die tb800 is al veel ouder net toen die asus a7v uit is en btw die oude heeft onboard audio en die nieuwe niet(denk ik) om dat er geen uitgangen achterop zitten. Maar euhm die optie moet je toch kunnen zien in de bios ook al is hij niet unlocked ik heb bios 1006 nog maals

Verwijderd

Topicstarter
plz help me with this want met de 1006 bios moet het toch lukken als je een andere bios weet die dat wel doet zeg het effe want dit is muf de ene pc wel andere niet :?

Verwijderd

Topicstarter
btw wat is een fatsoenelijk potlood caran dache *D ? of zo want ik heb die tb800 blijkbaar niet goed in gekleurd.(komt door een traumatische ervaring in mijn jeugd op de kleuterschool ;))

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 08:20

E-Vix

Nu met sneeuw!

Caran D'Ache zijn kleurpotloden... Je moet gewoon zo'n grijs potlood hebben. Van die potloden waar je schetsen mee maakt.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Okeej, nogmaals:
in bios 1006 is de multiplier setting niet zichtbaar als de proc gelocked is. In bios 1004 kon ik em wel zien, in 1005 en 1006 niet meer. En dan nog: de bios multiplier werkt niet op een moederbord met revision lager dan 1.04 en zo te horen heb jij de 1.00 dus...

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Op maandag 19 februari 2001 16:04 schreef quicksilver85 het volgende:
ik heb een vraagje over mijn asus a7v ik heb er 2: eentje met een tb 800 en eentje met een 1GHz maar hier komt het ik heb ze allebei geflashed naar 1006 maar ik kan op die van mijn 1GHZ niet de MP veranderen maar op die van mijn 800mhz wel heeft iemand mischien een oplossing want voor de rest werkt alles op beide pc's perfect. Voor de itho's onder ons met de MP bedoel ik de multipeyer no offence buddies. ik had eerst de TB800 geflashed en toen met dezelfde disk de tb1000 mischien ligt het hier aan just asking.
GEBRUIK TOCH EENS GEWOON LEESTEKENS JOH!
Zorg ervoor dat je wat meer respect hebt voor mensen, die iets minder intelligent zijn dan jij! Probeer je tb niet te flashen, dat gaat namelijk niet.

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

Pagina: 1