Toon posts:

64 MB + 64 MB + ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Ik heb in mijn pctje nu 2x64 MB zitten, wat voor type moet je me niet vragen, want dat weer ik niet. Wat kan ik daaro bij zetten? Het gaat om een Abit BE6. Kan ik d'r nog 64 MB bijzetten (of nog liever met deze prijzen) 128 MB?

Heb nog 1 bankje vrij.

Alvast bedankt

Verwijderd

Ja, je kan er elke SDRAM module in proppen, ook zelfs een 512 als je dat zou willen!
Persoonlijk zou ik voor de 256 gaan :9~

Verwijderd

Je mobo heeft waarschijnlijk een max. van 512 dus zo lang je daar niet boven komt kan het.

Verwijderd

Topicstarter
dus kan er (als er zeg maar nu 100 mhz geheugen in zit) 133 mhz geheugen bij??

Verwijderd

Ja je kan er gewoon alles bij frutten
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

( Voor de Versiering van deze topick )

Verwijderd

Yups !

BTW ga voor 256 MB is cheap !

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:55

Yucko

One clown to rule them all !

ja ... snelste geheugen past zich als het goed is aan, aan het langzaamste ... dus 133 geheugen gaat gewoon met 100 geheugen in de pas lopen

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
beter

wist niet dat dat zomaar kon

128 mb vind ik namelijk net iets te weinig
192 mb kan, maar 256 mb is denk ik idd nog beter..

Niet dat ik zoveel zware dingen ga doen, maar ik heb gewoon er gewoon de pest aan als het ding hapert :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op maandag 19 februari 2001 16:19 schreef Gasbrandertje het volgende:
Niet dat ik zoveel zware dingen ga doen, maar ik heb gewoon er gewoon de pest aan als het ding hapert :)
Precies, hoe meer des te beter, heb nu 512 MB PC 133, maar als die prijzen nog meer dalen (nieuws: SDRAM prijzen bereiken nieuw dieptepunt) Dan komt er nog een reepje bij, dan gaat mijn swap van 100MB naar 50 MB 8-)8-)8-)8-)8-)8-)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Op maandag 19 februari 2001 16:10 schreef UltraDEV het volgende:
Ja, je kan er elke SDRAM module in proppen, ook zelfs een 512 als je dat zou willen!
Persoonlijk zou ik voor de 256 gaan :9~
Hij heeft een Abit BE6, en aangezien dat een BX bord is kan hij er wel een 512MB module in prikken, maar deze zal zeker niet werken. BX borden kunnen maximaal met 256MB modules omgaan.

Maar ik zou er dus ook een 256MB module bij in proppen. Ik kan er ook niet tegen als dat ding hapert. Een paar keer heb ik 't meegemaakt dat een applicatie niet wou openen i.v.m. te weinig ruimte (veel open staan). Ik heb er gelijk ram bijgestoken. Heb nu ook 512MB en ik heb nog twee smekende lege DIMM sloten>:)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Als je windows draait dan moet je oppassen dat je er niet teveel bij doet.. anders word het te traag

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
W2K doet er niet zo moeilijk om. Voor W9x is zoveel ram inderdaad echt overbodig, hoewel ik onder W98 m'n 512MB wel eens grotendeels in gebruik had, maar dat komt doordat ik 'm als 'netwerkserver' had ingesteld i.p.v. de standaard 'desktopsysteem'. Dan cached W98 geloof ik beter de disk in het geheugen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1