Toon posts:

Be-Quiet Voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen

Bekijk deze site al langer en heb me eens geregistreerd ;) Nu heb ik al direkt een vraagje voor jullie ben al sinds enkele maanden in het bezit van een be-quiet voeding (700 watt).Ben hier heel blij mee tot dat de fan ineens niet van de eerste keer zen gewone ding deed.Dus ik bedoel als ik mijn pc opstart hoor ik elke keer zo'n op en af geluid en dit gedurende een half uur en dan draaid hij weer gewoon door.Heb dit ook voor gehad met mijn gewone case fans, maar had die aan de voeding aangesloten en alhoewel ik nooit problemen heb ondervonden, zei ne kameraad van mij die altijd op het moederbord aan te sluiten en draaiden ze ineens voluit :? Ik heb Be-quiet zelf gecontacteerd en ze hebben mij gezegd dat de winkel waar ik hem heb gehaald mij een nieuwe moet geven en dat ik 36 maand garantie heb.Nu begin ik toch te denken dat er iets verkeerd is aangesloten, aangezien ik dit nog nooit eerder heb voorgehad of is de fan nu stuk? Kan iemand mij hier mss meer duidelijkheid over geven?!

Alvast bedankt

grtz ;)

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:48
Gewoon BQ's raad opvolgen en ff de winkel opzoeken? Zolang je garantie hebt niet zelf aan prullen imo...

• devguru
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-11 14:45
Hij schakelt niet gewoon in bij een bepaalde temperatuur?

Zet je pc is aan totdat ie gaat draaien. Zet em uit en zet em dan na 20s. weer aan. Draait ie dan gelijk?

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ongeveer al getest, (staat nu al even aan en de fan doet nog steeds niets)heb hem zo juist proberen open te draaien om de 120 mm fan te vervangen, maar het is onbegonnen werk :s Heb hem dan maar even stof vrijgemaakt en hij geeft nog steeds het geluid van wille maar niet kunnen:s en het begin en dan stopt hij. Heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat hij alleen maar zou aanspringen bij hogere temperaturen, heb er echt aandacht aan beginnen geven als ik hoorde dat de fan van in het begin niet meer draaide :? De mizerie is dat de winkel waar ik hem gekocht heb wilt omruilen, maar ze hebben hem alleen niet meer in voorraad nu en dus moet ik gedurende 2 weken met een "klassieke" voeding van 500 watt het maar doen totdat de andere terug in voorraad is:s Trouwens ben heel de week werken dus ik heb geen tijd om hem gaan binnen te doen, heb alleen de donderdag gedaan om 5 uur en dan stap ik pas om 6 uur uit de trein (winkel toe dus.... :s) Heb Be-Quiet terug een e-mail gestuurd of het niet rechtstreeks via hun ging, aangezien ik op een dienst na verkoop werk en ervaring heb dat het rapper is als je rechtstreeks naar de leverancier toestapt ;) Nu nog een antwoord en anders nieuwe voeding zit niets anders op!:s