Ik heb een Asus A8N-SLI Premium moederbord, en ik ben van plan om een Areca ARC1222 raid controller aan te schaffen. Het probleem is dat deze een PCIe8x slot gebruikt, en ik heb alleen 1x sloten, en de 2 sloten voor SLI. Aangezien ik toch maar 1 videokaart gebruik, zou ik de raid controller op de 2e videokaart-pcie slot aan willen sluiten. Ik heb echter gelezen dat moederbord fabrikanten deze slots nog wel eens willen blokeren voor niet videokaarten. Aangezien Asus klantenservice geen antwoord geeft op mijn 3 mailtjes hierover, in de laatste 4 weken, en ik op het asus forum ook geen gehoor krijg, dacht ik het hier eens te proberen.
Kortom: Heeft iemand ervaringen met de Asus A8N-SLI Premium en een hardware raidcontroller op de pcie x16 sloten voor sli?
en als dit niet gaat lukken, is het mogelijk om de raid controller op een pcie1x slot aan te sluiten?
Bedankt
Kortom: Heeft iemand ervaringen met de Asus A8N-SLI Premium en een hardware raidcontroller op de pcie x16 sloten voor sli?
en als dit niet gaat lukken, is het mogelijk om de raid controller op een pcie1x slot aan te sluiten?
Bedankt