Toon posts:

punkbuster op dedicated server (centos) #3

Pagina: 1
Acties:
  • 634 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had gezocht naar 'resolving an internet host' maar als ik deze uitleg volgde kreeg ik de bad syntax error, ik had het dus al wel zelf geprobeerd. Overigens gaat het hier uiteindelijk om dat de gameserver (voor een spel dus) draait, vandaar dat ik het hier neer zette.

Jammer dat er op dit forum telkens als ik een vraag stel er van uit gegaan + geschreeuwd wordt dat ik niet gegoogled/zelf geprobeerd hebt. 95% van alle vragen op dit forum hadden het antwoord al ergens op internet staan, dus ik snap het probleem niet echt, bovendien omdat ik wel degelijk zelf moeite heb genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Misschien moet je eens kijken bij een topic over centOS ? of andere NON Windows besturings systemen(HINT) heb je je dns wel geconfigureerd.
Aangezien dit topic over games gaat en niet over het hosten en configureren van een server.

Hint verduidelijking Non-Windows Operating Systems

Als je daar alles nou neerzet met een goede en complete topicstart ?

[ Voor 49% gewijzigd door LuckY op 31-05-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Je kunt volgens mij nooit veel geprobeerd hebben als je 10 minuten na het sluiten van de vorige al weer een nieuw topic hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk heb ik mijn server langer dan een week geleden afgeleverd gekregen en ben ik hem sinds dien aan het instaleren meerdere uren per dag, waaronder punkbuster, constant zelf proberen en als ik er niet uit kom een gerichte vraag stellen.

Ik zou nu graag willen weten of jullie bereid zijn mijn vraag te beantwoorden, anders vraag ik het wel op een ander forum, waar ik wel antwoord krijg.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
In dit topic staat volgens mij niet eens een vraag die we zouden kunnen beantwoorden... Dit alles lijkt meer op een flame richting tweakers dan op een onderbouwd topic waarmee we iemand kunnen helpen als je het mij vraagt.

Als je nu doet wat LuckyY zegt dan zal er vast wel iemand willen helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik zeg is dat ik een bepaalde error krijg en dat ik wil weten wat ik daar tegen kan doen...

Maarja je hebt wel gelijk, het is niet echt de eerste keer dat ik hier een topic open en dat het niks anders dan gemekker is.

Zoek het maar uit, ik vraag het wel op een ander forum.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:13:
Eigenlijk heb ik mijn server langer dan een week geleden afgeleverd gekregen en ben ik hem sinds dien aan het instaleren meerdere uren per dag, waaronder punkbuster, constant zelf proberen en als ik er niet uit kom een gerichte vraag stellen.

Ik zou nu graag willen weten of jullie bereid zijn mijn vraag te beantwoorden, anders vraag ik het wel op een ander forum, waar ik wel antwoord krijg.
De meeste Tweakers zijn best bereid om je vragen te beantwoorden.
Mits je een goede TS heb,Advies opvolgt ,en dingen zelf uitzoekt.
anders vraag ik het wel op een ander forum, waar ik wel antwoord krijg.
Als je daar wel een antwoord krijgt , Wat doe je hier dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag het eerst hier, maar als ik hier geen antwoord krijg (wat blijkt), dan ga ik het ergens anders vragen, zijn zat andere goede sites waar ze mij wel willen helpen.

De lol is er voor mij een beetje af met dit forum, niks dan gezeur en gejammer is het dat je vraag niet goed is, dat je moet googlen, dan deugt dit weer niet, dan is dat weer niet goed, echt niet het eerste topic waar dat in gebeurd, dus dan vraag ik het inderdaad wel ergens anders.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Ik zou best willen helpen maar ik heb geen idee wat het probleem is na het lezen van je TS, alleen dat er een probleem is en daar kan ik bijzonder weinig mee. Glazen bol ligt nog altijd bij reperateur

Zorgen dat andere mensen snappen wat je probleem is en waar je de oorzaak zoekt is stapje 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Ik dacht dat JIJ diegene was die hier hulp nodig had 8)7

Anyways, veel succes op het andere forum, misschien kunnen ze je daar dan ook meteen met je gebrekkige manier van communiceren helpen, want anders kom je niet erg ver in het leven vrees ik ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het spijt me maar ik heb in versie 1 en 2 uitgelegd wat mijn probleem inhield. Echter ging men er hier van uit dat ik niet gegoogled had of het zelf geprobeerd had dus gingen deze op slot, dit is wel opmerkelijk aangezien ik dat dus wel gedaan had.

Nogmaals; ik probeer punkbuster op mijn dedicated server te instaleren. Ik typ ./pbsetup.run in de Konsole en dan zegt het te willen updaten, vervolgens krijg ik de error 'couldn't resolve host websec2.evenbalance.com'. Nu wil ik weten wat ik hier tegen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SKiLLa schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:23:
Ik dacht dat JIJ diegene was die hier hulp nodig had 8)7
Je conclusie is juist.
SKiLLa schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:23:Anyways, veel succes op het andere forum, misschien kunnen ze je daar dan ook meteen met je gebrekkige manier van communiceren helpen, want anders kom je niet erg ver in het leven vrees ik ...
Dat er op dit forum van uit gegaan wordt dat ik niet gegoogled/zelf geprobeerd heb als ik dat er niet bij zeg, is niet mijn fout. Dit is echt niet het eerste topic wat ik open met een normale vraag (en dat is het gewoon, op ieder ander forum zou men er niet moeilijk over doen) wat weer op een compleet bashfest uitdraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:26:
Nogmaals; ik probeer punkbuster op mijn dedicated server te instaleren. Ik typ ./pbsetup.run in de Konsole en dan zegt het te willen updaten, vervolgens krijg ik de error 'couldn't resolve host websec2.evenbalance.com'. Nu wil ik weten wat ik hier tegen kan doen.
Het advies van we_are_borg in "punkbuster op dedicated server (centos)" gebruiken om verder te zoeken? Er is blijkbaar een DNS probleem, en dan heb je een handvat om verder te gaan kijken. Je moet geen pasklare oplossing verwachten, dit is namelijk geen helpdesk :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat het een DNS fout was had ik begrepen, ik gebruikte het resolve DNS command maar toen kreeg ik de bad syntax error zoals ik al zei.

En tja 'een DNS fout/foute instelling', wat is er dan fout? 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat begreep je precies niet bij de 2 topics die al dicht zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.