[CMS gezocht] Opzet community-website

Pagina: 1
Acties:
  • 1.101 views

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 09:04
LS,

Ik ben op zoek naar een CMS o.i.d., met support voor users, communities, forums, galleries, polls e.d.. Ik heb inmiddels gekeken naar CMS'en als PHP-Nuke en DotNetNuke, maar die lijken niet flexibel genoeg te zijn om de zaken die ik nodig heb te ondersteunen.

Ik wil dingen op een pagina kunnen zetten als:
  • Overzicht laatste of meest actieve posts van een bepaalde community
  • Daartussen ook enkele posts van forums uit andere communities die dicht bij deze community staan (die forums zijn dan te selecteren door de beheerder van elke community).
  • Verschillende layout van de posts afhankelijk van het type user dat de post geplaatst heeft.
Dit is dan voor forums, maar ik wil hetzelfde kunnen voor nieuws, blog-posts, galleries en dergelijke.

Dit betekent dus dat ik in staat moet zijn om aan elke component (forum, gallery, ...) een vraag te stellen waar een antwoord op komt wat ik in mijn HTML-pagina kan hangen. In PHP-Nuke en DotNetNuke kan ik zo te zien alleen een forum in mijn pagina hangen, maar niet bijv. een lijst met meest actieve posts (en al helemaal niet een lijst met actieve posts uit "vergelijkbare" forums uit andere communities).

Op zich zou ik dit best zelf from scratch kunnen opzetten, maar als er al iets bestaat wat dit biedt zou dat mijn voorkeur hebben (als de site "live" gaat zijn er waarschijnlijk binnen een week enkele tienduizenden bezoekers. Beetje vervelend als er dan toch nog een bug inzit).

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 19:55

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
In PRG hebben we het over zélf programmeren. De "Ik zoek" vragen zijn prima zelf uit te vogelen met Google en wat geduld. Zie ook ons Programming Beleid. Dit wordt, at best, een opsomtopic.

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 01-06-2008 11:39 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.