Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

TMUF loopt vast bij de niet-Stadium banen

Pagina: 1
Acties:

• Xandecs
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-08-2024
Ik heb een probleem, ik heb hem al op het TM-forum geplaatst maar krijg geen reacties.
Ook naar TM zelf gestuurd, ook niks...
Hier link: http://www.tm-forum.com/v...0&t=15805&start=0
En hier het berich in het Nederlands:

Paar weken terug heb ik TMUF gekocht. Toen geinstaleerd. Ik Speelde de normale stadium banen... Werkte gewoon.
Toen wou ik de Island-banen spelen... na +/- 5 minuten loopt m'n PC vast en het enige wat ik nog kon doen was de PC herstarten met de reset-knop.
Toen probeerde ik het met de Bay-Banen... maar weer hetzelfde probleem.
Opnieuw installeren... werkt niet.
Nog een keer opnieuw installeren en de TrackMania map in "Mijn Documenten" verwijderd... Werkt ook niet. (Maar al m'n medales zijn nu wel weg :P )

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen? Help me A.U.B.
Ik heb het ook met andere soorten banen geprobeert, maar die doen het ook niet.

Verwijderd

*zucht*

Na meerdere malen je te verwezen hebben naar het Spielerij - Problemen & Vragen topic, en na meermaals gepost te hebben op het (daar niet passende) Discussie topic, post je hier dan opnieuw diezelfde vraag.. Post in het correcte topic en wacht eens een paar dagen geduldig af, en probeer verder ook iets zelf, ik zie dat je nog altijd niets meer geprobeerd hebt sinds je eerste post..

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topic even verplaatst naar volgens mij juiste subforum.....

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• Xandecs
ow, ja sorry dat ik het in het verkeerde forum heb gezet...

@ev1ltje | ik snapte je reactie niet helemaal, maar wat zou ik zelf kunnen doen dan?
En ik w8 al bijna 3 weken op een reactie die me kan helpen.

Verwijderd

Er zijn talloze dingen die je kunt proberen..

Misschien heb je een slechte dvd gekocht, kan altijd het geval zijn. Probeer het eens te installen op een andere pc. Run eens een goeie scan, adware, enzo. Als er na de deinstallatie nog een map bestaat waar je de install zette, verwijder die dan eens compleet. Probeer eens te installen in een andere directory.
Heb je het probleem op online servers? Of slechts offline? Als het online is, probeer dan eens te spelen zonder netwerkverbinding.

Zo zijn er nog wel wat zaken die je kunt proberen, die op het eerste zicht niet zo voor de hand liggend zijn, maar je kunt maar proberen he.. :)

Verwijderd

Bij vastlopers zou ik eerst naar de temperaturen kijken en of je voeding in orde is. In het algemeen zeker stellen dat je hardware in orde is, dan pas kun je eens naar de software gaan kijken.

Controleren op de verschillende vormen van malware. Kijken of andere applicaties (spellen) het wel volhouden na 5 minuten. TM wil ook nog weleens last hebben met audio (drivers), test eens zonder audio.

Als je dit allemaal gedaan hebt en nog geen oplossing kunnen we wel weer verder kijken :)

• Xandecs
alvast bedankt, ik ga eens kijken ;)
Pagina: 1