Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• doskabouter
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 20:51
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een oplossing zodat ik (via bv de vpro site, pinkpop op 3voor12) pinkpop kan bekijken op mijn n95.
Technisch gezien zou het moeten kuinnen, op de vpro kan je voor een real-stream kiezen, en ik heb een real-player op mijn n95 staan.

Ik kom er alleen niet achter hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen, ik krijg niet de real stream te pakken op mijn pc (zelfs als ik real kies in de instellingen op de vpro site), schakelt ie om een of andere reden toch terug naar windows media (zelfs als ik die plugins disable in IE).

Als ik op mijn n95 naar de 3voor12 site ga van de vpro, krijg ik daar een melding dat ik een windows media plugin moet downloaden, maar die is er volgens mij niet voor de n95.

Heeft iemand hier zinvolle ideeen over?

Het grote voordeel van windows is dat je meer dos-boxen kan openen

• doskabouter
Damn, ik krijg ze niet geopend op mijn n95 (niet in de webbrowser, en niet in de realplayer)

niet als ik de link rechtstreeks er in plak en niet als ik de http://log.streamgate.nl/...og.php?sid=62&isp=14&a=xx erin plak..

bij de eerste (link rechstreeks) krijg in een not supported, en bij de 2e (log.streamgate...) krijg ik een WMS ISAPI Log Dll/9.00.00.3372

Het lijkt erop dat er toch een of ander windows component nodig is om de realstream af te spelen....

[ Voor 35% gewijzigd door doskabouter op 31-05-2008 15:29 ]

• doskabouter
Zelfde problemen als met de ...62...

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
Ik heb het even geprobeerd op een HTC S710, en nu blijkt dat de url die gebruikt wordt doorgestuurd wordt naar een mms-site: mms://streams.euronet.nl/streamgate162

De codecs die gebruikt zijn, zijn windows media codecs zowel audio als video. Misschien dat daarin het probleem zit?

[ Voor 26% gewijzigd door Arthas op 31-05-2008 15:43 ]

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

• doskabouter
Ja, dat is de windows media stream, maar je kan op de site ook kiezen voor real...

ik kom ook dit mms://livemedia2.omroep.nl/vpro3voor12tvcentral-sb tegen

[ Voor 31% gewijzigd door doskabouter op 31-05-2008 15:56 ]

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-11 21:15
dedoskabouter schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 15:55:
Ja, dat is de windows media stream, maar je kan op de site ook kiezen voor real...

ik kom ook dit mms://livemedia2.omroep.nl/vpro3voor12tvcentral-sb tegen
De Real-keuze op de site geldt volgens mij alleen voor niet-live streams. De livestreams (waaronder 3VOOR12 Central) zijn alleen in Windows Media te verkrijgen.

En al die MMS-links verwijzen uiteindelijk naar dezelfde streams, het zijn alleen andere servers (door middel van het Streamgate-platform worden streams niet alleen vanaf de servers van de Publieke Omroep gestreamed, maar ook vanaf servers in het netwerk van diverse providers).

[ Voor 24% gewijzigd door FlorisD op 31-05-2008 16:02 ]

• doskabouter
Jammer.
maar ja, het is nu toch geen weer om lekker in de tuin te gaan liggen...

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:29
Wellicht dat het lukt met een shoutcast stream.
Ik heb naar aanleiding van je topic wel een handige applicatie gevonden, Internet Radio ( nog wel ik beta) maar werkt als een tierelier voor online radio.

Voor de geinteresseerden, link http://europe.nokia.com/A4668051
Downloaden lukte me niet via die site.

Ik ben in me telefoon naar Web, Bookmarks, Toepasssingen downloaden gegaan en daar kon ik het SIS bestand gelijk in me telefoon installeren.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:26
Het gaat over de N95, dus mag het in Telecommunicatie. Dus dit topic krijgt een schopje naar Non-Windows Based Mobiles & PDA's :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Uiteindelijk nog gelukt ?

• doskabouter
Eh, nee. niet gelukt.
Ik had nog wel gedacht om een stream-server of zoiets op te zetten die de windows stream omzet naar realmedia, maar dat vond ik toch net wat te ver gaan...

Pagina: 1