Mijn mening: kaspersky AVP
Mee eensOp maandag 19 februari 2001 16:06 schreef skiewiel het volgende:
Norton Antivirus..!
Verwijderd
Ik zweer bij Norton antivirus. Heb nog nooit een virus op mijn systeem gehad!
Weg murphy weg .... ga weg engerd.
Norton Antivirus!!!!!!!
Weg murphy weg .... ga weg engerd.
Norton Antivirus!!!!!!!
Verwijderd
Wederom een Stem voor Norton Antivirus. Prettig om mee te werken en doet gewoon wat ie moet doen: virussen detecteren en blokeren.
McAffee vind ik persoonlijk een stuk minder, met name omdat ik hier veel negatieve ervaringen mee heb gehad. Denk hierbij aan BSODs en vastlopers.
Verder heb ik in mijn DOS tijd nog gewerkt met TBAV, maar dat pakket vind ik helemaal niets. Maar goed, wie wil dat nu nog weten?
McAffee vind ik persoonlijk een stuk minder, met name omdat ik hier veel negatieve ervaringen mee heb gehad. Denk hierbij aan BSODs en vastlopers.
Verder heb ik in mijn DOS tijd nog gewerkt met TBAV, maar dat pakket vind ik helemaal niets. Maar goed, wie wil dat nu nog weten?
Ik sluit me bij de Norton gebruikers aan.
5564
Nog een turfje achter Norton AV...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Lekker boeiend zeg
Tijd voor een nieuwe sig..
en nog een! Norton anivirus 2001
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
AVP natuurlijk. Sophos schijnt ook goed te zijn. Ik heb d'r heel wat getest en NAV is verschrikkelijk slordig en resource hungry (zoals alles van symantec eigenlijk) en McAfee is vooral resource hungry en heeft destijd genoeg problemen geschopt op m'n NT bakken dat ik die niet meer hoef.
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Verwijderd
AVP heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zekerz zijn de enige die alle virussen kent voor dat je geinfecteerd bent russen he
de makerz hebben het geneesmiddel
Norton AntiVirus 2001 Beta 2

Norton RULEZ
Norton RULEZ
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Typisch weer het niveau van de bezoekers van Tweakers. Er wordt maar wat geroepen, zonder met bewijzen te komen welke de beste scanner is. Het gaat niet om het uiterlijk maar de werking.
Verwijderd
Ik heb ook AVP, maareehhh.....
DIT IS GEWOON WEER ZO'N ZINLOOS TOPIC NET ZOALS: Welk OS gebruik jij? of Hoeveel RAM heb jij? of Hoeveel Inch monitor heb jij? echt je ziet er gewoon 250 replys waar je helemaal nix aan hebt.
DIT IS GEWOON WEER ZO'N ZINLOOS TOPIC NET ZOALS: Welk OS gebruik jij? of Hoeveel RAM heb jij? of Hoeveel Inch monitor heb jij? echt je ziet er gewoon 250 replys waar je helemaal nix aan hebt.
Verwijderd
InoculateIT zuigt zwaar! ==> spyware, en da hoef ik niet!
Ik gebruik nu NAV 2001, en hoewel het idd enorm resource-hungry is vind ik het wel een goede scanner.
Ik gebruik nu NAV 2001, en hoewel het idd enorm resource-hungry is vind ik het wel een goede scanner.
Ik gebruik ook norton AV 2001
ben best tevreden hoor ...
ben best tevreden hoor ...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Jow alweer een puntje voor Norton Antivirus 2001. Top!
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Lekker beargumenteerd door sommigen weer... dat lijken meer antwoorden op 'welke scanner gebruik je', maar goed, hier mijn ervaringen.
Norton AntiVirus ben ik nooit zo'n voorstander van geweest (groot, lomp, traag, slechte detectie e.d.), maar ze komen de laatste tijd goed door de in-the-wild tests dus ik denk dat het een en ander wel verbeterd is. AVP (tegenwoordig AVX) heeft een goeie engine en is redelijk snel, maar de in-the-wild tests zijn de laatste tijd niet zo geweldig. Maar goed, dat hoeft niks te betekenen, want een antiviruspakket kun je niet louter beoordelen op detectie. McAfee ViruScan onder niet-NT windows systemen is best brak qua stabiliteit, maar goed qua detectie. Erg efficient met resources is het niet. Norman Virus Control (NVC) heeft een erg goeie scan engine en kan niet-gecertificeerde (onbekende) macro's on-the-fly weggooien uit Office bestanden. In-the-wild tests zijn redelijk en de updatemogelijkheid is prima. Erg zuinig met resources. Inoculate-it is niet supergeweldig, niet supersnel, maar kost niks en detectie is aardig goed. Groot voordeel voor de windowsgebruikers. RAV is niet al te best qua in-the-wild tests, maar wat wel een groot voordeel voor mij is: de Linux versie (jaja) is gratis voor thuisgebruikers... en hij is redelijk snel, de updatefeature is prima en detecteert alle virussen uit mijn 'collectie', dus RAV vind ik voor mijn situatie het beste (ik gebruik voornamelijk Linux). Overall gezien zou ik voor NVC gaan.
Maar ja... dat zijn mijn ervaringen maar he.
Norton AntiVirus ben ik nooit zo'n voorstander van geweest (groot, lomp, traag, slechte detectie e.d.), maar ze komen de laatste tijd goed door de in-the-wild tests dus ik denk dat het een en ander wel verbeterd is. AVP (tegenwoordig AVX) heeft een goeie engine en is redelijk snel, maar de in-the-wild tests zijn de laatste tijd niet zo geweldig. Maar goed, dat hoeft niks te betekenen, want een antiviruspakket kun je niet louter beoordelen op detectie. McAfee ViruScan onder niet-NT windows systemen is best brak qua stabiliteit, maar goed qua detectie. Erg efficient met resources is het niet. Norman Virus Control (NVC) heeft een erg goeie scan engine en kan niet-gecertificeerde (onbekende) macro's on-the-fly weggooien uit Office bestanden. In-the-wild tests zijn redelijk en de updatemogelijkheid is prima. Erg zuinig met resources. Inoculate-it is niet supergeweldig, niet supersnel, maar kost niks en detectie is aardig goed. Groot voordeel voor de windowsgebruikers. RAV is niet al te best qua in-the-wild tests, maar wat wel een groot voordeel voor mij is: de Linux versie (jaja) is gratis voor thuisgebruikers... en hij is redelijk snel, de updatefeature is prima en detecteert alle virussen uit mijn 'collectie', dus RAV vind ik voor mijn situatie het beste (ik gebruik voornamelijk Linux). Overall gezien zou ik voor NVC gaan.
Maar ja... dat zijn mijn ervaringen maar he.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Zoals we veel zien gebruiken een heleboel mensen Norton. LEES DE PCM IS!!! AVP HET BESTE!
Maar ja misschien een verschil van mening
Maar ja misschien een verschil van mening
Lees de PCM absoluut niet. Nou ja, je mag em gerust lezen, maar ik heb nog niet één goeie virusscannertest van PCM gezien. Aan de buitenkant lijkt het allemaal heel professioneel, maar het stelt geen zak voor. Altijd weer fouten, onvolkomenheden en noem maar op. Bijvoorbeeld melden ze dat Mcafee wordt gemaakt door Symantec. Jaja. Of dat ze virusomschrijvingen bij de verkeerde viruscategorie zetten. Dat ze pakketten slecht configureren (RTFM PCM!) en er vervolgens een slecht oordeel over geven. Het is ook niet zo gek als jij een deel van je geinfecteerde bestanden renamet naar .vir (om per ongeluk uitvoeren te voorkomen) dat je scanner ze niet scant (en dus geen virussen ziet) als je 'scan all nonexecutable files' uit hebt staan. Of dat ze vergeten twee van de pakketten uptodate te brengen voordat ze gaan testen (vorig jaarOp maandag 19 februari 2001 19:30 schreef BoW.Dutch_Commando het volgende:
LEES DE PCM IS!!!

Vaar nooit blind op 1 test, maar zeker niet die van PCM.
[edit: woord verloren geraakt in de UPC backbone door packetloss]
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Ik durf te wedden dat de meeste posters op deze thread Norton roepen omdat ze het gebruiken. Ik vraag me dan af of ze werkelijk alle andere anti virus software getest hebben. Ik kan alleen maar spreken vanuit mijn eigen ervaringen. Ik heb Mcafee gebruikt, Norton, en gebruik nu Norman. Mcafee vind ik zwaar vertragend, je merkt gewoon wanneer die weer es zit te scannen. Norton heb ik slechte ervaringen mee, kon met de nieuwste update een .vbs virus niet detecteren en dus ook niet verwijderen, terwijl Norman het virusje in een zucht en een scheet detecteerde en verwijderde.Norman heeft ook een fijne en snelle helpdesk.Nogmaals, ik heb alleen ervaring met deze drie, en daarvan vindt ik Norman Virus Control de beste.
* jellyshock wordt een beetje moe van stellingen die niet onderbouwd worden
* jellyshock wordt een beetje moe van stellingen die niet onderbouwd worden
aAarGhh
had eerst NAV.
ben over gestapt op AVP.
na een uptime van een paar dagen had NAV minstens 40 a 50meg geheugen in gebruik.
AVP echter maar 4 a 5.
ben over gestapt op AVP.
na een uptime van een paar dagen had NAV minstens 40 a 50meg geheugen in gebruik.
AVP echter maar 4 a 5.
Verwijderd
nav2k1 vreet bij mij maar 5 mb geheugen en dat vind ik heel netjes.
Waarom ik het verder gebruik tja... altijd al eigenlijk gedaan en nooit probs mee gehad dusssh. Wel ff inocculation IT of hoe je dat ook schrijft gebruikt maar kon er niet aan wennen.
Waarom ik het verder gebruik tja... altijd al eigenlijk gedaan en nooit probs mee gehad dusssh. Wel ff inocculation IT of hoe je dat ook schrijft gebruikt maar kon er niet aan wennen.
nieuwste.. mijn voorkeur: kweenie.. volgens mij maakt het niet zo veel uit
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
S+D
(shift+del alles wat als .exe mijn mailbox binnenfietst. Verder eens in het half jaar AVP installeren en na een korte check weer wegpleuren. IMHO zijn virusscanners onbehoorlijk resource vretende onzin progjes. Zie het .vbs "virus", tegen de tijd dat de updates beschikbaar waren was het leed al lang en breed geleden.)
(shift+del alles wat als .exe mijn mailbox binnenfietst. Verder eens in het half jaar AVP installeren en na een korte check weer wegpleuren. IMHO zijn virusscanners onbehoorlijk resource vretende onzin progjes. Zie het .vbs "virus", tegen de tijd dat de updates beschikbaar waren was het leed al lang en breed geleden.)
de betaler vervuilt
Ik gebruikte altijd Norton Antivirus 2001, alleen onder Windows XP wil die niet meer werken
.
Is er een manier om dit aan de praat te krijgen?
Hmm, ik heb hier McAfee VirusScan 4.5.0, en hij valt me bar tegen. Bij elke Linux-file die ik download krijg ik te horen dat 't een virus is, virus naam is leeg. Super-irritant

staat er ook nog ergens een goede test met de search kan ik er niks over vinden. EN dan moet er in die test ook staan hoeveel procceser kracht en hoe goed hij beveiligd en weet ik het allemaal staan.
Mja tot kort gebruikte ik McAfee antivirus rommel. Tevreden over het opsporen maar zelfs nu ik 512MB bijplaats heeft mijn PC af en toe duidelijk last van McAfee. Vroeger toen een virus nog niet je hele adressenbestand een e-mail stuurde draaide ik Panda ofzoiets. Lekker gratis macro virusjes opruimen. McAfee is momenteel uninstalled (ben het BEU!) en ben op zoek naar een nieuwe scanner. Kzal eens rond gaan surfen naar tests van verschillende scanners. Als ik de gemiddelde niet onderbouwde mening hier mag geloven is Norton dus erg goed. We shall see
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Verwijderd
F-Secure vond ik altijd erg fijn, maar die wou niet draaien onder 2000
Heb nu Norton AV, update autmatisch de virusdefinities, totaal geen omkijken naar
en heb al gemerkt dattie meer ziet dan dat McAffee prutding dat in Hotmail zit
Heb nu Norton AV, update autmatisch de virusdefinities, totaal geen omkijken naar

Verwijderd
Ben toch tevreden met Norton AV. Heb gelukkig sinds het gebruik daarvan geen last gehad van virussen.
NAV.
+ Goede detectie
+ LiveUpdate
+ Stabiel
- Traag
- Veel geheugen nodig
+ Goede detectie
+ LiveUpdate
+ Stabiel
- Traag
- Veel geheugen nodig
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Ja, nieuwere versie installeren. Bijv. 7.03 of 7.50 of versie 2002. Die schijnen het allemaal te doen onder XP.Op maandag 13 augustus 2001 01:40 schreef GameFreak het volgende:
Ik gebruikte altijd Norton Antivirus 2001, alleen onder Windows XP wil die niet meer werken.
btw: ik gebruik OOK Norton, vooral vanwege de live update en vanwege het feit dat ie mij nog nooit in de steek heeft gelaten, ik krijg toch zeker wel een aantal x per week een virus binnen via de mail en die heeft ie tot nu toe toch maar even allemaal gedetecteert
ps Nu verschijnt er een rooie koe op mijn scherm ? weet iemand wat dat is ? He ?! Cow RED ?
mmmm, tijd voor mijn

kijk aan zoiemand als tyrian hebben we iets die vertelt teminsten feiten want ik durf te wedden dat meer dan de helft norton heeft en nog nooit een andere hebben gehad en hoe zit het met de F secure en die AVP of weet ik het. Kunnen jullie daar ook voor een nadelen van geven.
Kent iemand Trend? en zo ja: Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Toen ik in 1995 m'n eerste x86 machine kocht stond er FProt voor DOS op, en die gebruik ik nog steeds...(wel een nieuwere versie natuurlijk
) zeer goed qua detectie (en beestige heuristics). Ik gebruik 'm ook om m'n viruscollectie ('t is eens wat anders dan postzegels
) te catalogeren.
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
Ho ho ho... AVP is tegenwoordig KAV (Kaspersky Anti Virus). Je kunt het krijgt via de nederlandse distributeur ThunderStore, www.thunderstore.com.Op maandag 13 augustus 2001 01:25 schreef kevin het volgende:
Hierzo:
http://www.centralcommand.com/
De originele distributeur van AVP in Amerika (Central Command) is voor zichzelf begonnen en heeft nu een product genaamd AVX... Maar dat is dus niet AVP of KAV....
Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
Pagina: 1