Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Trojan virus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een trojan virus opgelopen door het downloaden van een torrent met registery mechanic. De computer start steeds opnieuw op en de het taakbeheer is door het virus geblokkeerd. Ook schakelt hij op een of andere manier de virusscanner uit. Het enige wat ik denk ik nog kan doen is een backup maken, maar hoe??
Wie kan mij helpen :'(

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:08

Wish

ingwell

Knoppix CD en vanuit daar backup maken?

No drama

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Backup maken moet mogelijk zijn via een Knoppix Live CD, dan kun je opstarten van CD en je data kopieren naar een externe harde schijf :) . Verder is het verstandig om wat meer informatie te geven de FAQ na te kijken, daar staan allerlei tips in.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
wat is een knoppix cd precies? Kan ik dat ergens downloaden?

edit: ik zal nog even in de faq kijken

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 14:18 ]

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:08

Wish

ingwell

.

[ Voor 99% gewijzigd door Wish op 31-05-2008 14:19 . Reden: Rekel... stiekem je post editten ]

No drama

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11 12:33
Kun je niet met Internet Explorer naar HouseCall van TrendMicro of een vergelijkbare site gaan om op die manier te scannen (jah, die ActiveX meuk is tóch nog ergens goed voor).

Knoppix maar dat had je zelf vast al gevonden met Gögle

[ Voor 26% gewijzigd door Bitage op 31-05-2008 14:23 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 14:17:
wat is een knoppix cd precies? Kan ik dat ergens downloaden?

edit: ik zal nog even in de faq kijken
En gebruik Google, dan had je www.knoppix.org en Wikipedia: Knoppix gevonden. Je moet hier niet verwachten aan het handje te worden gehouden ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
"edit: ik zal nog even in de faq kijken" :/ Dus dat verwacht ik ook niet. Maar ik heb er al een ict-er bij gehaald. Het werd me te moeilijk

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 15:58 ]

Pagina: 1