Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Portering debitel->vodafone mis, klantenservice onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:26
Ik had een Debitel-abonnement en kreeg op den duur post van ze over een tariefsverhoging. Ze deden als aanbod een Vodafone Scherp-abonnement en ik ben hier ook op ingegaan. Ik zou dus per gisteren klant bij Vodafone moeten zijn.

Echter, als ik mijn Vodafone-simkaart erin doe kan ik m'n pin invoeren, maar daarna lijkt m'n telefoon (een Samsung C100) vast te lopen. M'n Debitel-sim doet het niet goed meer ("beperkte service").

Goed, kan gebeuren, dus ik wil de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen wat er aan de hand is. Het eerste waar om gevraagd wordt is het invoeren van m'n telefoonnummer. Alleen wordt op basis daarvan direct door de computer besloten dat ik Debitelklant ben en wordt de verbinding verbroken.

Iemand van jullie een idee hoe ik nu een knakker van Vodafone aan de lijn kan krijgen om te vragen hoe het met m'n portering zit :? ?

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Verwijderd

http://www.vodafone.nl/prive/klantenservice/contact
Nog geen klant? Bel dan 0800 0560. Dit nummer is van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur bereikbaar.

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:26
Dat 0800-nummer helpt ook niet, gaan ze uiteindelijk zeggen dat ze nu niet bereikbaar zijn :( .

In de telefoongids vond ik 043 3555555, gelijk een mevrouw aan de lijn die me met een medewerker ging doorverbinden :) . ...en zo maar eens naar de shop :/ .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️