Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 10:35:
Het is juist daarmeen het kan zoveel zijn...dat je er niet wijzer van word,maar dat probleem is dus opgelost,ik heb heel de map itunes gebackupped.Want ik zou graag mijn playlists behouden,ik ga nu eens de map itunes hernoemen en dan opnieuw proberen te installen.
Als iets meerdere oorzaken kan hebben kan je natuurlijk ook niet verwachten dat wij als ware zen-monniken op afstand kunnen voelen wat de oorzaak is en hoe je het op kan lossen. Het probleem lijkt me niet 'opgelost' tenzij je weet waar het door veroorzaakt is, en mijns inziens kan een corrupt filesystem (een van die mogelijke oorzaken) best zijn uitwerking ook laten zien in je huidige probleem: iTunes dat niet start.
Heb je overigens nu al in de event console gekeken of iTunes daar meldingen achterlaat?
Overigens: als we om extra info vragen, wees dan zo specifiek mogelijk. Anders kunnen we je ook niet helpen

Als je posts zo onduidelijk zijn dat we maar een beetje moeten gaan gokken wat je nu bedoelt (welk mapje je gebackupped hebt bijvoorbeeld) dan schiet het niet op en kom jij ook niet verder.
Dit is dus fout:
Ik heb mijn iPhoto gebackupped naar mijn nieuwe Mac en nu heb ik daar mijn foto's niet meer

Dan heb je nl nog steeds geen idee wat er gebeurd is. Echter is dit een stuk duidelijker:
Ik heb iPhoto ( /Applications/iPhoto ) gebackupped naar mijn nieuwe Mac, maar als ik het daar start heb ik geen foto's in mijn bibliotheek. Ik heb niet eens een bibliotheek

Doe ik iets fout?
In het tweede geval kan je vrij snel concluderen dat de poster de applicatie heeft verplaatst, en niet de userdata die hij terug had kunnen vinden in ( /Users/<username>/Pictures )
My 2 cents