• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-05 09:55
kwam net dit tegen

http://www.alternate.nl/h...showTechData=true#tecData

MSI P45D3 Platinum op voorraad?
Weet iemand hier iets meer over?

Verwijderd

Als je even in de pricewatch: MSI P45D3 Platinum ziet dan is die bij andere winkels over enkele dagen beschikbaar. Dus wat wil je nog meer weten. ;)

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-05 09:55
nou het valt me op dat:

-alle andere versies nog niet beschikbaar bij hun zijn
-zij zelf de leverancier van hun producten zijn
-de status ook al van 2 dagen naar beschikbaar is geupdate
-dit verhaal ook was bij de q9450 was (5 weken van te voren) en die hadden ze tog echt

Verwijderd

juulie19 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:32:
nou het valt me op dat:

-alle andere versies nog niet beschikbaar bij hun zijn
-zij zelf de leverancier van hun producten zijn
-de status ook al van 2 dagen naar beschikbaar is geupdate
-dit verhaal ook was bij de q9450 was (5 weken van te voren) en die hadden ze tog echt
Stuur ze een e-mail met de vraag of ze heb wel op voorraad hebben en het niet een fout is. ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De P45s van Gigabyte worden dit weekend, of anders maandag verscheept. De P45s van MSI zouden ook volgende week in de winkel moeten liggen. Dat hebben Gigabyte en MSI mij tenminste verteld toen ik er van de week op bezoek was, vanwege de P45 bordjes die ik voor ze aan het reviewen ben.

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De MSI P45 borden stonden bij de diverse winkels eerst op 28 mei als verwachte levertijd. Sindsdien schuift dat elke dag op.
In het begin stond de MSI P45 Platinum zelfs voor rond de 100 euro, maar dat bleek een verkeerde prijs te zijn.
De Asus P5Q Deluxe staat inmiddels ook in de pricewatch, net als alle MSI varianten. Gigabyte P45 bordjes heb ik alleen nog maar bij Alternate gezien.
Terw_Dan schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:09:
De P45s van Gigabyte worden dit weekend, of anders maandag verscheept. De P45s van MSI zouden ook volgende week in de winkel moeten liggen. Dat hebben Gigabyte en MSI mij tenminste verteld toen ik er van de week op bezoek was, vanwege de P45 bordjes die ik voor ze aan het reviewen ben.
Vertel, vertel!! :D

[ Voor 29% gewijzigd door BounceMeister op 31-05-2008 05:33 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topics over levertijd zijn niet bepaald de bedoeling, want de info erin is al verouderd voordat op de "verstuur wijzigingen"-knop gedrukt is. Bovendien ontbreekt hier nogal aan eigen inzet om een topic te openen voor zelf contact op te nemen met de winkel in kwestie, dus ook daar voldoet het niet aan GoT beleid. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.