Krijg de X-fi extreme gamer niet geinstalleerd

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

• Godlikev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-11 16:25
Ik heb vandaag mijn creative x-fi extreme gamer binnen gekregen, meteen erin gezet.
specificaties:
vista home premium 32 bit SP1
gigabyte X38-DS4
kaar is bevonden bij apparaatbeheer onder "multimedia-audiocontroller"
ik heb drivers gedownload van creative.com. krijg ik meteen de foutmelding 'het installatieprogramma heeft geen ondersteund product gevonden ' daarna heb ik de gemodde drivers van youppax gedownload, maar deze kan ik wel installeren en daarna moet ik mijn pc opnieuw opstarten, maar dan komt er alsnog te staan dat het stuurprogramma niet geinstalleerd is. heeft iemand nog ideen, want ik kom er echt niet uit, het ergste is nog dat de drivers eigenlijk wel vista gecertificeerd zijn

[ Voor 5% gewijzigd door Godlikev op 30-05-2008 18:51 ]

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
vindt je systeembeheer de hardware eigenlijk wel? (dus als "onbekende" hardware). Daar zou het zeker moeten bijstaan, anders gaat de installatie nooit werken.

--> Indien niet: is owel je kaart brak, ofwel heb je hem niet juist geinstalleerd. (heeft die x-fi geen extra stroomingang?)

[ Voor 80% gewijzigd door webinn op 30-05-2008 18:49 ]

• Godlikev
oja vergeten te zeggen daar vind hij het wel "multimedia-audiocontroller"

• Godlikev
heeft iemand nog ideeN??
Modbreak:Ja, misschien de helpdesk bellen als je niet meer dan een uurtje kunt wachten :Z

GoT is geen helpdesk, ook al zitten hier veel behulpzame mensen, op vrijdagavond rond etenstijd hebben gek genoeg mensen soms andere dingen te doen. Daarom is het schoppen <24u niet toegestaan.

Heb je iets zinnigs toe te voegen? Gebruik de edit-knop.
Ben je gewoon ongeduldig? Maak het niet ons probleem.

[ Voor 89% gewijzigd door dion_b op 31-05-2008 10:33 ]

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-10 17:05
Als het goed is moeten de drivers die op de bijgeleverde CD staan werken. Die zou je dan later kunnen updaten met drivers van de creative site...

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Verwijderd

Heb je je onboard-geluidskaart wel uitgezet in de bios?
Ik heb deze kaart zelf ook maar bij mij deed hij het probleemloos

• Godlikev
jah en ik heb de onboard uitgezet, en nee ik heb het niet geprobeerd met de cd omdat ik deze geen heb
werkte die bij jou gewoon in vista? welke updates SP1 ook?

[ Voor 22% gewijzigd door Godlikev op 30-05-2008 20:20 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg, we verwachten op GoT toch wel minimale inzet. Het proberen van andere drivers hoort echt tot de basis die je moet doen VOOR je hier een topic opent. En als je geen driverCD hebt kun je online drivers vinden.

GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Dat doe jij niet, dus dat doen wij ook niet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.