Beste,
Onlangs heb ik via een webshop een Moederbord gekocht. Dit moederbord was wat goedkoper dan normaal omdat er geen doos omheen zit.
Nu blijkt dat ze dit bord al vergeven hebben.
Ik zal eerst het verloop even neerzetten.
1. Artikel gekocht via webshop
2. Mail ontvangen met bevestiging van ontvangst van de bestelling (geen OB)
3. Mail ontvangen met Orderbevestiging en betalingsgegevens.
4. Geld overgemaakt
5. Mail ontvangen met bevestiging van betaling en toekenning van het verzenden.
Nadat dit allemaal is gebeurd belde ik een dag later om te vragen of de producten toevallig al verzonden waren.
Helaas werd er mij vermeld dat ze mijn bord al vergeven hebben. Ehmm... tsja er was er natuurlijk maar 1 zonder doos.
Hierop heb ik aangegeven dat ik dit wel begrijp en dat we mischien samen een oplossing kunnen zoeken om ergen een middeweg te kiezen qua prijs. Bv halverwegen de nieuwwaarde. (ieder de helft erbij)
Hier zou naar gekeken worden.
Vervolgens ontvang ik deze mail
Dit klopt natuurlijk van geen kanten. Eerst laten ze mij betalen en vervolgens moet ik er zelf achterkomen dat het bord niet leverbaar is. Tevens heb ik een OB die ik betaald heb. Dus de koop is in mij ogen gedaan.
Door de laatste mail heb ik ook besloten het hier niet bij te laten. Ik wil eigenlijk het betreffende product eisen voor het initiële bedrag... in mijn ogen heb ik daar recht toe.
Wat denken jullie hiervan?
Onlangs heb ik via een webshop een Moederbord gekocht. Dit moederbord was wat goedkoper dan normaal omdat er geen doos omheen zit.
Nu blijkt dat ze dit bord al vergeven hebben.
Ik zal eerst het verloop even neerzetten.
1. Artikel gekocht via webshop
2. Mail ontvangen met bevestiging van ontvangst van de bestelling (geen OB)
3. Mail ontvangen met Orderbevestiging en betalingsgegevens.
4. Geld overgemaakt
5. Mail ontvangen met bevestiging van betaling en toekenning van het verzenden.
Nadat dit allemaal is gebeurd belde ik een dag later om te vragen of de producten toevallig al verzonden waren.
Helaas werd er mij vermeld dat ze mijn bord al vergeven hebben. Ehmm... tsja er was er natuurlijk maar 1 zonder doos.
Hierop heb ik aangegeven dat ik dit wel begrijp en dat we mischien samen een oplossing kunnen zoeken om ergen een middeweg te kiezen qua prijs. Bv halverwegen de nieuwwaarde. (ieder de helft erbij)
Hier zou naar gekeken worden.
Vervolgens ontvang ik deze mail
Dus verbaasd bel ik het betreffende bedrijf en vraag naar uitleg. Betreffend persoon is in gesprek, dus ik word later terug gebeld.Beste ,
We kunnen het moederbord niet voor een andere prijs aanbieden. U kunt kiezen voor het moederbord, dat vermeld staat voor de huidige prijs te vervangen. (nieuw exemplaar) of een vervangend product ervoor.
In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Dit klopt natuurlijk van geen kanten. Eerst laten ze mij betalen en vervolgens moet ik er zelf achterkomen dat het bord niet leverbaar is. Tevens heb ik een OB die ik betaald heb. Dus de koop is in mij ogen gedaan.
Door de laatste mail heb ik ook besloten het hier niet bij te laten. Ik wil eigenlijk het betreffende product eisen voor het initiële bedrag... in mijn ogen heb ik daar recht toe.
Wat denken jullie hiervan?
FreeReef.nl