Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik startte net mijn PC op maar het lijkt net alsof mijn halve PC is gereset! Mijn startbalk is weer zoals hij standaard was (met Windows Messenger etc.), en als ik nu een programma als GrabIt opstart moet ik weer info van de nieuwsservers invoeren. Weet iemand wat er gebeurt kan zijn en of ik het kan herstellen? Want met al die programma's opnieuw instellen is wel een paar uur werk.

Bestanden enzo lijken er allemaal echter nog gewoon te zijn, maar de computer doet het op mijn profiel (alleen op mijn profiel) alsof hij net is geinstalleerd, als ik hem opstart krijg ik bijv. die rondleiding te zien, en rechtsonderin de balk staan alleen de standaard dingen en niet dingen als WhatPulse etc.
Heb hem geprobeerd te herstellen met systeemherstel, maar dit lukt niet omdath ij zegt dat er sindsdien geen wijzigingen in de configuratie zijn aangebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je geeft het zelf al aan, profiel corrupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar totaal geen melding van gehad oid.

En daar kan ik verder niets aan veranderen?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:13:
Ja, maar totaal geen melding van gehad oid.
Nou, waarschijnlijk staat er wel iets in je eventlogs hierover.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe ziet je Documents and Settings eruit? Heb je Nielz en Nielz.computernaam als mappen erin staan? Zoja, meld aan als administrator, verwijder Nielz.computernaam, hernoem Nielz, meld weer aan met je normale account, meld weer af en verwijder je nieuwe profiel. Hernoem nu de eerder hernoemde Nielz map terug naar hoe je profiel heette en log weer in. Zou nu weer in orde moeten zijn.

Commandline FTW | Tweakt met mate