Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nvidia Decoder!.. *zucht*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oi

Bij deze mijn tweede post hier.
Ik heb wat rond gezocht maar kom er maar niet uit...
De nvidia decoder, om deze te laten werken bij het afspelen van filmbestanden. Laatste drivers (8800GT) geinstalleerd, Purevideo trial, K-lite codec pack, Kmplayer, Zoomplayer... maar nog steeds lijkt geen van deze de nvidia decoder aan te spreken om de films in kwestie te decoden.
Wat ik ergens las is dat SP3 hier iets mee te maken had kunnen hebben maar ik kwam er niet uit hoe dat in elkaar stak.

Ooit had ik het voor elkaar, maar op een of andere manier lijkt de nvidia decoder nergens meer gebruikt te worden.

Weet iemand hier meer over?

*EDIT na 1e reactie: Ik draai XP Home SP3, AMD64 X2 Dualcore, Asus Geforce 8800GT 512MB, 1GB RAM en na het installen van een codec pack (voor HD en Blueray films) beschik ik over KMplayer, Zoom Pplayer, WMPClassic en BSplayer.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 14:53 ]

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Iets meer info is wel gewenst :

Operating System
Specificaties Systeem
Afspeel programma's

Neem bijv. Powerdvd, hierin moet je eerst de functie NVidia Purevideo inschakelen voordat deze er gebruik van maakt etc...etc...

Wat heb je verder zelf al geprobeerd om het wel werkend te krijgen ?

Wabbawabbawabbawabba

Verwijderd

Topicstarter
In PowerDVD heb ik de Hardware acceleratie idd aan staan, daarnaast probeerde ik met DirectShow Filter Management de merits van de NVidia codecs wat op te krikken. Toch lijkt elke speler voorkeur te hebben aan of Cyberlink of de CoreAVC/AAC.
Deze codecs lijken toch niet eens i/d buurt te komen van de prestaties en framerate die ik verkreeg toen de Nvidia decoder het voor het zeggen had.
Zelfs in de nStantMedia speler van Nvidia krijg ik 100% CPU spikes...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 23:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Toch ff bumpen..