Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[xp] mijn documenten delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn doucmenten niet delen.

[ Voor 153% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 13:17 ]

Verwijderd

ben je local admin?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.. ik ben enige gebruiker op de computer... Als ik mijn computer in veilige modus opstart, dan kan ik kiezen tussen admin of nog een ander account. Als ik bij veilige modum op admin klik, dan zie ik geen één programma dat is geinstalleerd en geen een bestand te vinden. Als ik op het andere account klik, dan vindt ik alles terug wat ik heb geinstalleerd.

Blijkbaar heb ik iets in het verleden verkeerd gedaan met de accounts en heb ik toch niet 100% alle rechten op mijn eigen computer instellingen?

Kan ik mezelf alsnog local admin maken of moet ik beginnen alles gaan overzetten?

Verwijderd

je kunt in je computer management een user toevoegen met admin rechten volgens mij...anders kun je ook gewoon normaal opstarten tot je het xp welkomscherm hebt en dan druk je 2 keer op ctrl + alt + del en dan krijg je een inlog scherm, daar kun je administrator invoeren en inloggen

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik zou graag mijn eigen account alle admin rechten geven, is dat niet mogelijk dan?

Verwijderd

ja dat weet ik niet..want volgens mij mag je als niet admin iemand geen admin rechten geven...
maar ik zou zeggen probeer het en anders moet je in normale modus als admin inloggen maar probeer maar eerst onder je eigen account

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gekeken en ik heb blijkbaar toch de volledige en onbeperkte rechten op mijn account staan... dus ja... ik ben local admin...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem nog steeds niet kunnen oplossen.... Iemand nog een idee?

-Edit-
Ik denk dat ik mijn probleem al zelf heb opgelost.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 13:17 ]

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 23:34
Hoe? Deze forums zijn er ook zodat anderen kunnen leren van problemen van anderen. (Maar ja, je zal dit toch wel niet lezen.)
Pagina: 1