Ik heb sinds kort een htic touch met windows mobile 6 en Orange ROM en wil ermee op wifi netwerk van de TU eindhoven (overigens werkt wifi bij mij thuis wel goed) Volgens de TUE heb ik het zgn Cybertrust global root certificaat nodig om te kunnen internetten. Dit zou standaard op mijn touch moeten zitten, maar dit is dus niet zo. Ik heb alleen een orange en een geotrust certificaat.
Ik heb dit al geprobeerd, je maakt dan van een crt bestand een xml file die je weer converteerd naar een cab file. Maar de installatie van dat bestand mislukt
Ik zie nu dat ik wel een GTE Cybertrust Global root certificaat heb maar die staat onder de tab basis ipv de tab persoonlijk.
Volgens de TUE kan ik connecten met eduroam netwerk zonder dat mijn mac adres geregistreerd is.
Echter waneer ik gebruikersnaam en wachtwoord intyp mislukt het inloggen de hele tijd. Misschien dat ik nu weer niet de juiste instellingen heb.
Al met al een heel gedoe, maar waar ligt het nu aan?
-mac adres niet geregisteerd (voor tue netwerk moet dit maar voor eduroam niet)
-geen goed certificaat (of althans verkeerde map)
-verkeerde instellingen (WEP/WPA etc)
-verkeerde inlognaam?
- een orange rom?
Wie weet de oplossing?
Ik heb dit al geprobeerd, je maakt dan van een crt bestand een xml file die je weer converteerd naar een cab file. Maar de installatie van dat bestand mislukt
Ik zie nu dat ik wel een GTE Cybertrust Global root certificaat heb maar die staat onder de tab basis ipv de tab persoonlijk.
Volgens de TUE kan ik connecten met eduroam netwerk zonder dat mijn mac adres geregistreerd is.
Echter waneer ik gebruikersnaam en wachtwoord intyp mislukt het inloggen de hele tijd. Misschien dat ik nu weer niet de juiste instellingen heb.
Al met al een heel gedoe, maar waar ligt het nu aan?
-mac adres niet geregisteerd (voor tue netwerk moet dit maar voor eduroam niet)
-geen goed certificaat (of althans verkeerde map)
-verkeerde instellingen (WEP/WPA etc)
-verkeerde inlognaam?
- een orange rom?
Wie weet de oplossing?