Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2003] Postvak UIT is leeg, toch 1 van 1 verzenden..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Via de verschillende zoekfuncties op het web, ben ik nog niet achter de oplossing van het volgende probleem gekomen:

Mijn collega heeft gisteravond via mijn Outlook 2003 een mail van 78 Mb proberen te versturen. Natuurlijk lukte dit niet en belde ze me op hoe ze de mail uit het postvak uit kreeg. Na haar uitgelegd te hebben hoe dit moest, is de mail inderdaad weg uit postvak uit.

Maar nu het probleem: Mijn Outlook probeert nog steeds een mail te verzenden, zonder dat er iets in het Postvak UIT staat.. zodra er onderin "Bezig met verzenden 1 van 1" komt te staan, is het internet hier op kantoor super traag.

Weet iemand toevallig hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.

Groeten Richard

• barian
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Als je met je rechtermuis knop op 'bezig met verzenden....' klikt kun je annuleren kiezen. Als je daarna weer op send receive klikt is ie weer met een paar seconden klaar ;)

Barian

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik geprobeerd, maar hij blijft moeilijk doen op.. elke keer als hij wil verzenden/ontvangen komt er 'bezig met verzenden 1 van 1' te staan, en ik heb om heel eerlijk te zijn geen zin om elke 3 minuten mijn 'annuleer actie' te gebruiken...

• barian
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik gebruik hier de engelse versie dus het kan een beetje afwijken maar, als je rechtermuis knop weer op 'bezig met verzenden...' klikt en dan de details bekijkt krijg je als het goed is een popup met de status.
Daar heb je de optie 'cancel all' recht bovenin. Wat ik net zei annuleert alleen de huidige aktie. dit zou het verturen daarwerkelijik moet verwijderen en gezien hij niet meer in de outbox staat komt ie ook niet meer terug.

Barian

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik inderdaad ook geprobeerd, maar bij de volgende keer send and recieve doet ie weer moeilijk.. heb inmiddels mijn outlook maar gesloten, want ik wordt er gek van

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je geen systeembeheerder op werk? Heb je al geprobeerd Outlook in Offline Mode te draaien?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
heb mijn Outlook weer eens gestart en het probleem is verholpen.

Weet niet wat het nou was... maar ben blij dat het weg is..

Toch bedankt voor jullie tijd..
Pagina: 1