Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om de LG VX9400 te bestellen uit Amerika via eBay.
De telefoon kost daar rond de 120 dollar. Alleen zit ik met enkele vragen.
Kan ik daar gewoon een Nederlandse simkaart in stoppen en gebruik maken van de sms- en belfunctie? Of wordt hier op een geheel andere frequentie gewerkt waardoor ik dus niks aan de telefoon heb?

Ik heb de volgende informatie kunnen vinden op het internet:

Technology CDMA
Frequency 1.9 GHz CDMA PCS, 800 MHz CDMA (Digital Dual-Band)
Data Transmission High-Speed EVDO†
Dimensions 4.04" (H) x 1.93" (W) x 0.73" (D)
Weight 4.06 oz
LCD 262K Color TFT, 320x240 Pixels, 13 (Portrait) or 10 Lines (Landscape)
Standard Battery 950 mAh Li-Polymer
Usage Time Up to 228 Minutes
Standby Time Up to 458 Hours

Verder gaan al deze telefoons via de provider Verizon daar over de toonbank, zou ik deze kunnen unlocken in Nederland? Of is er een andere mogelijkheid?

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:09
Weet je zeker dat deze telefoon het ook in Nederland doet? Volgens mij werkt CDMA hier namelijk niet ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Gaat niet werken in Nederland.

Toestel heeft geen ondersteuning voor GSM (900Mhz of 1800Mhz), of WCDMA/UMTS (2100Mhz). Via deze manieren is het alleen mogelijk om in Nederland te bellen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Oke, helaas.

Maar hoe komt het dat een geimporteerde iPhone dan wel goed werkt in Nederland?

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:09
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:08:
Oke, helaas.

Omdat die wel compatible is met GSM (900Mhz of 1800Mhz) of WCDMA/UMTS (2100Mhz)?

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 13:50
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:08:
je zegt het zelf al...
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:50:
Technology CDMA
...
Verder gaan al deze telefoons via de provider Verizon daar over de toonbank, zou ik deze kunnen unlocken in Nederland? Of is er een andere mogelijkheid?
verder... bij cdma kennen ze geen simkaarten, maar is wordt je nummer in de firmware gebakken...
zoek maar eens in wikipedia naar cdma/evdo... is echt anders dan gsm/umts

ik kan je verzekeren dat cdma het ECHT niet doet in nederland; je mag mijn motorola v3m (cdma) wel overnemen vanaf september :p... bijna gratis internet (bij prepaid gebruik)

[ Voor 4% gewijzigd door jpvk007 op 30-05-2008 14:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke nou weet ik dat ook weer :P
Jammer dat dat niet compatible met elkaar is..

Verwijderd

Kon alleen dit wat oude topic vinden over deze telefoon.

Nu wilde ik laatst ook deze telefoon uit Amerika halen via ebay.
En ik vind nu juist het tegenovergestelde op internet dan hier in dit topic beweert word.

Once your LG VX9400 is unlocked using our unique unlock code, it will be free of any restrictions and you will be able to insert the SIM card of ANY* rival network operator in to your LG VX9400 without receiving any error messages. Your LG VX9400 will quite simply be free of any network restrictions which are currently blocking it from accepting the SIM card of a rival network. Buy your LG VX9400 unlock code today! We are only too happy to help you lift this restriction so that you can free your handset and unleash the full capability of your unlocked LG VX9400.

Ook vond ik op internet dat de vx9400 3G ondersteund dus dat is weer makkelijk hier voor het internet gebruik.

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 23:27

-d-

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:48:
Kon alleen dit wat oude topic vinden over deze telefoon.

Nu wilde ik laatst ook deze telefoon uit Amerika halen via ebay.
En ik vind nu juist het tegenovergestelde op internet dan hier in dit topic beweert word.

Once your LG VX9400 is unlocked using our unique unlock code, it will be free of any restrictions and you will be able to insert the SIM card of ANY* rival network operator in to your LG VX9400 without receiving any error messages. Your LG VX9400 will quite simply be free of any network restrictions which are currently blocking it from accepting the SIM card of a rival network. Buy your LG VX9400 unlock code today! We are only too happy to help you lift this restriction so that you can free your handset and unleash the full capability of your unlocked LG VX9400.

Ook vond ik op internet dat de vx9400 3G ondersteund dus dat is weer makkelijk hier voor het internet gebruik.
Deze telefoon zal hier echt niet werken. Werkt alleen op 3G CDMA netwerken (CDMA2000/EV-DO).

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 18:15
Verizon zet z'n sim toch op de telefoon zelf, zeg maar zonder sim?

Ik heb geen leuke ondertitel.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die unlockmethode zal waarschijnlijk niet legaal zijn. Verder houden we er niet zo van als oude topics gekicked worden. Als je een vraag/probleem hebt, kan dat prima in een apart topic. Zo ook hier, want importkwesties horen inmiddels hier niet meer thuis. Eventueel kun je daarvoor in Shopping Forum terecht. Ik doe dit topic dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.