vlekken op nieuw scherm mbp

Pagina: 1
Acties:

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 14:35
Hallo allemaal,

ik heb een week of 2 geleden een nieuw scherm laten plaatsen bij switch. En daar ben ik ook zeer tevreden van. Nu een week na de herstelling zijn er zich een aantal plekken / vlekken beginnen te vormen op mijn scherm? :s

Omdat ik mijn doekje dat bij mijn sleeve kwam niet kon vinden heeft het even geduurd voor ik tot de conclusie kwam dat de plekken 4 groten en een pak kleintjes er gewoon niet vanaf gaan? :s

Nu gisteren merkte ik voor het eerst dat het middenste van de 3 vlekken onderaan elk een gat hebben in het midden, precies alsof er gaatjes in de toplaag van mijn scherm zitten. De circkel rondom is donker van kelur behalve bij zwarte achtergronden. Dan is hij zwart

Ik heb eigenlijk al alles geprobeerd behalve iclean/iclear? omdat ik geen idee heb of dit zou werken en anders is het toch maar weg gegooid geld...

fotos:
http://www.272.be/stijn/container/laptop/

Ik heb geen andere dingen gedaan met de laptop als voordien, en bij het vorige scherm is er nooit een enkele plek geweest.

Wat zou dit kunnen zijn, wat kan dit veroorzaakt hebben en wat kan ik hier nu nog aan doen want ik begin me er erger en erger aan op te jagen.

Alvast bedankt

Verwijderd

ga gewoon even terug naar het reparatie punt, je hebt standaard 3 maanden garantie op een gerepareert onderdeel. niet gaan lopen opwinden, en zeker niet als je in de winkel staat (bevordert vaak de zaken niet echt)