Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordizuijd
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Sinds ik thuis overgestapt ben op Windows Vista, hebben wij een probleem bij het bewerken van gedeelde documenten. De office variant die wij gebruiken is nog steeds office 2003.

Mits er een gedeelde excel sheet bewerkt wordt. Maakt Windows Vista automatisch mappen aanmaakt met 2 aparte tekens erin. Deze zijn ook niet te verwijderen door diezelfde gebruiker.

Heeft iemand hier misschien een goed idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

Mits er een gedeelde excel sheet bewerkt wordt. Maakt Windows Vista automatisch mappen aanmaakt met 2 aparte tekens erin. Deze zijn ook niet te verwijderen door diezelfde gebruiker.
zou je dit opnieuw kunnen uitschrijven, tis niet echt duidelijk.....

misschien helpt het ook als je een screenshot van de probleemgevallen post

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met ^^ en dit hoort denk ik eerder in de Office kant.
Officesuites en -software

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dan zal ik de topictitel aanpassen :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordizuijd
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Drukte even iets te snel, vandaar dat de titel nog niet klopte.. hierbij mijn screenshot..

http://www.xs4all.nl/~zuijderv/screenshot.jpg
Pagina: 1