Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Bij gebrek aan een Garmin-topic stel ik de vraag in een nieuwe thread.

Ik ben een zeer tevreden gebruiker van een Garmin Nuvi 350 en heb deze week de update van 2008 gehad van Europa. Bij de update staat de volgende tekst
# detailed coverage for Norway
# additional full country coverage for Czech Republic, Slovakia, Hungary and Slovenia
# addresses for Belgium now included
# 1.5 million updated points of interest
# ATM/cash stations added for all covered countries
Over de laatste update gaat mijn vraag, hoe kan ik de ATM's (Pinautomaten) zoeken?
Ik heb geprobeerd via het menu waar je restaurant, parkeerplaatsen en dergelijke kan zoeken en ik heb ingezoomed op een pinautomaat, bij beide zie ik geen mogelijkheden om de pinautomaten te zoeken.

Ik heb de kaart info bekeken, daarin kan ik zien dat de kaart van 2008 geïnstalleerd is.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• survivor
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-12-2021
Bij een Garmin Nüvi 760 gaat het als volgt : waarheen-->nuttige punten-->bank/geldautomaat-->daar klikken op de automaat die je wil-->dan op "ga" of "toon kaart".
Weet niet of je hetzelfde menu hebt,maar misschien ben hiermee geholpen.

Asus A8N-SLI SE,AMD X2 4200+,2 x 1024MB Apacer,Nvidia GeForce 8500GT,Plextor PX-708A,Plextor Premium,Plextor PX-116A2,Seagate ST3320620AS 320 GB(Vista),Seagate ST3250410AS 250GB x 2 raid0(XP),Samsung HD502IJ 500GB(Open Suse 11.0)

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
survivor schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 23:13:
Bij een Garmin Nüvi 760 gaat het als volgt : waarheen-->nuttige punten-->bank/geldautomaat-->daar klikken op de automaat die je wil-->dan op "ga" of "toon kaart".
Weet niet of je hetzelfde menu hebt,maar misschien ben hiermee geholpen.
Dat is ook de plek waar ik de pinautomaten zou verwachten. Ik zie ze daar niet staan.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.