Mozilla wil wereldrecord vestigen met release Firefox 3

Pagina: 1
Acties:

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:57
Hey,

In het artikel wordt gesproken van 1800 Nederlanders die zich hebben opgegeven, inmiddels is dit opgelopen tot zo'n 5650. Ik twijfelde nog of ik een topic zou openen, maar ik vind het verschil vrij significant en denk dat de nieuwswaarde van een actueel cijfer relevant is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het lijkt mij persoonlijk niet zo zinvol om steeds te gaan updaten als het aantal mensen die zich hebben opgegeven weer gestegen is. De nieuwswaarde zit em toch vooral in het feit dát Mozilla een dergelijke actie begonnen is. Het is (lijkt mij dan) niet zozeer bedoelt om een actueel overzicht te geven van het aantal mensen dat ingeschreven is. Dat valt ook gewoon op de site te volgen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 30-05-2008 11:12 ]

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:57
Nee, om die site telkens te gaan F5'en is nogal zinloos natuurlijk :) Maar zo rond één uur en aan het einde van de middag een update-je lijkt mij wel leuk. Ik lees heel vaak 's ochtends en 's avond T.net en 's avond lees ik ook alle updates nog even (waarmee ik maar wil aangeven dat ik het tof zou vinden als ik 's avonds lees dat er al n mensen toegezegd hebben). Maarja :P Niet mijn site :)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het aanpassen lijkt mij ook niet nodig, gezien dat er in het artikel "[...] terwijl tot nu toe een krappe 1800 Nederlanders hebben aangegeven [...]" staat vermeld. Als je dan een indicatie wil krijgen hoe snel dat aantal stijgt, dan kijk je even hoe laat het artikel is gepost en vergelijk je dat aantal met wat op de site staat. We hebben wel wat anders te doen dan elk uur dat aantal in ons artikel aan te passen tot de release van Firefox 3 :P.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb er 'er op moment van schrijven' van gemaakt, maar op dit moment zie ik weinig reden een update te plaatsen