Goedemorgen,
Het volgende:
Windows Terminal server 2008
Thin Client hp t5530 met Windows CE 6.0.0.18
probleem:
Thin client connecten via rdp naar 2008. eerste keer geef je de gebruikersnaam en je wachtwoord als er om je credentials gevraagd wordt. Vervolgens sluit je je sessie en wil je nog een keer connecten, maar vervolgens staat de domeinnaam voor je gebruikersnaam in het credentials scherm, resultaat:
kan niet aanmelden.
De domeinnaam moet er niet voor staan,maar ik krijg dit niet voor elkaar.
dingen die ik gedaan heb:
rdp.reg van Windows CE aangepast door:
HKey_Current_User\Software\Microsoft\Terminal Server Client\Default\
EnableCredSppSupport:0
Een export gemaakt van de setting van de thin client en hier op domeinnaam gezocht,maar nergens te vinden.
ik kan nog connectie gaan maken op het register, maar dat moet met visual studio en die heb ik (nog) niet.
iemand een idee
Het volgende:
Windows Terminal server 2008
Thin Client hp t5530 met Windows CE 6.0.0.18
probleem:
Thin client connecten via rdp naar 2008. eerste keer geef je de gebruikersnaam en je wachtwoord als er om je credentials gevraagd wordt. Vervolgens sluit je je sessie en wil je nog een keer connecten, maar vervolgens staat de domeinnaam voor je gebruikersnaam in het credentials scherm, resultaat:
kan niet aanmelden.
De domeinnaam moet er niet voor staan,maar ik krijg dit niet voor elkaar.
dingen die ik gedaan heb:
rdp.reg van Windows CE aangepast door:
HKey_Current_User\Software\Microsoft\Terminal Server Client\Default\
EnableCredSppSupport:0
Een export gemaakt van de setting van de thin client en hier op domeinnaam gezocht,maar nergens te vinden.
ik kan nog connectie gaan maken op het register, maar dat moet met visual studio en die heb ik (nog) niet.
iemand een idee