Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CE6] rdp credentials

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Het volgende:
Windows Terminal server 2008
Thin Client hp t5530 met Windows CE 6.0.0.18

probleem:
Thin client connecten via rdp naar 2008. eerste keer geef je de gebruikersnaam en je wachtwoord als er om je credentials gevraagd wordt. Vervolgens sluit je je sessie en wil je nog een keer connecten, maar vervolgens staat de domeinnaam voor je gebruikersnaam in het credentials scherm, resultaat:
kan niet aanmelden.
De domeinnaam moet er niet voor staan,maar ik krijg dit niet voor elkaar.
dingen die ik gedaan heb:
rdp.reg van Windows CE aangepast door:
HKey_Current_User\Software\Microsoft\Terminal Server Client\Default\
EnableCredSppSupport:0
Een export gemaakt van de setting van de thin client en hier op domeinnaam gezocht,maar nergens te vinden.
ik kan nog connectie gaan maken op het register, maar dat moet met visual studio en die heb ik (nog) niet.

iemand een idee

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
Welke Versie van RDP gebruik je??

Er is namelijk een update geweest om correct te connecten naar Vista en Windows 2008

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:32
Ik weet het fijne niet van thin-clients, maar ik weet dat je credentials kan opslaan (en IIRC ook alleen een gebruikersnaam) en dan zet hij niet het domijn ervoor, voor zover ik weet. Succes!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:16

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Je kan bij dat aanlogvenster in je RDP sessie toch gewoon het domein naam weghalen :?

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
rdp 6 in windows ce 6.0
en inderdaad kan je de domeinnaam weghalen maar dat is niet de oplossing voor ca 400 gebruikers!.

ik heb de key in het register gevonden, >Usernamehint in default. haal ik deze key weg en ik maak weer een connectie dan komt deze weer net zo hard terug. rechten geven kan niet in het register, dus dat is ook jammer.

Ik weet dat er een ce update van 6.0 naar 6.0 r2 is. deze zou dit probleem moeten oplossen.
De vraag dan weer is:
hoe installeer ik dit.
ik zag dat je dan met visual studio2005 sp1 dit moet doen, ook moet ce6.0 aanwezig zijn en hoe doe ik dat? het moet op een pc gebeuren, maar hoe ze dit dan bedoelen?