Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stop Error

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

• fopspeen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-08-2023
Kan iemand mij helpen met de onderstaande stop error

1000008e (C0000090, 09978365, AB802A94, 00000000)

Ik heb al vele uren geprobeerd te achterhalen wat het zou kunnen zijn ,maar tevergeefs nog niks gevonden. Deze stop error is zo 20x te reproduceren. Sinds 2 dagen heb ik er pas last van, voorheen eigelijk nooit. Het gebeurt als ik het volgende doe:
Als ik in Solid Works 2007 een tekening heb geopend, en van die tekening een PDF wil maken dmv een programma (win2pdf). alles werkt ook instellingen ervan. Zodra de pdf gegenereerd word, dan krijg ik de stop error. en dat gebeurt keer op keer. voorheen nooit last gehad met stop error of met Solid Works of win2pdf.

Mijn specificaties zijn.

-Dual Core processor 3,0 GHz
-3GB RAM geheugen
-150 GB HD (nog lang niet vol)
-NVIDIA Quadro FX 1400

Ik heb alle drivers al geupdate volgens de fabrikant (DELL), misschien iemand die weet waar het aan kan liggen?

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:05
Probeer eens een memtestje

Verwijderd

kijk hier dan maar eens: http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-439539.php
staat zinvolle informatie...

en drivers update waar kan van de site van de fabrikant van elk speciefiek ding.
want niet alles is van dell wat erin zit..

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 10:04 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mwa, hij krijgt het bij één actie specifiek, denk eerder een softwareprobleem.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

En win2pdf aanspreken via andere programma's gaat wel goed? Heb je andere pdf-creators geprobeerd?

Anders misschien restore-point terugzetten. :?

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• fopspeen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-08-2023
Had ik al gevonden, maar bracht me geen hulp, ik heb overigens alle drivers van de specifieke dignen ge-update. dus niet alleen van dell.

Verder zal ik de memtest eens proberen.
En win2pdf werk bij andere programma's perfect, alleen bij een aantal tekeningen in solid works niet.
Een andere PDF creator heb ik geen mogelijkheden toe. (bedrijfsmatig)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je hebt dus een softwarefoutmelding die (reproducable) optreedt als jij een specifieke handeling in software doet. En dan open je daarover een topic in Overige Hardware zonder ook maar zelf wat met je hardware geprobeerd te hebben en zonder trouwens exacte software specs (OS)... Lekker logisch 8)7

Ga eerst eens in uitzoeken welk OS je draait en ga in het relevante subforum voor softwareproblemen kijken (dus Windows Clients, Windows Servers, Apple Talk of Non-Windows Operated Systems). Allicht vind je daar in de FAQ al info over de error die je krijgt.

Hier voldoet dit topic zeker niet aan het beleid (geen eigen inzet mbt hardware), en je meldt je OS niet, dus moven heeft ook geen zin. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.