HDD

Pagina: 1
Acties:

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
IK ben ff in Pricewatch aan het zoeken geweest naar een goeie HDD, maar ik vind bij de IBM HD's 2 verschillende soorten HD's, de DTLA en DPTA. Iemand zei daar al iets over in mijn vorige post, maar ik wil ff apart de aandacht hierop vestigingen, vandaar nieuwe topic. wat is het verschil?? want een 30gig DTLA scheelt in pricewatch niet veel in prijs met een 20gig DPTA. (ik heb het nu over 7200rpm HD's)

en deze prijzen komen ook weer ongeveer overeen met een 30gig Maxtor 7200rpm HDD, wat is de vergelijking tussen deze HD en de andere 2?

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:02
DPTA is ouder en iets langzamer dan DTLA. Ik heb zelf een DPTA (20,5 Gb) en die was zelfs duurder dan een vergelijkbare gloednieuwe DTLA op dat moment.

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
huh? dus DPTA is langzamer? waarom is-ie dan zoveel goedkoper, want volgens pricewatch krijg ik dan 10 gigjes gratis als ik DTLA koop. Nou dan weet ik het wel

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.