Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heeft Vista automatisch één of andere update geïnstalleerd. Sindsdien starten enkele programma's niet meer goed op. Even een paar voorbeelden:
- Taakbeheer; blijft gezellig als icon in de system tray staan, maar bij dubbelklikken/rechtsklikken gebeurt er niets.
- Systeemherstel; krijg ik niets van te zien, als ik het een tweede keer probeer te starten krijg ik de melding dat de wizard al uitgevoerd wordt (nou daar merk ik dus lekker veel van...)
- Back-upcentrum; komt in de taakbalk te staan, maximaliseren of sluiten werken niet.

Nog meer leuks;
- Als ik op het battery icoontje in de system tray klik om een energiebeheerschema te kiezen, kan ik nergens op klikken.
- Normaal afsluiten gaat niet, hij blijft hangen op het scherm met "Afmelden..."
(zo zijn er vast nog meer problemen, maar ik heb nu geen behoefte om daar achter te komen :r )

Lekker frustrerend dus...
Heeft iemand een idee wat ik hier mee moet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 04:49
De update van gisteren deinstalleren. Je kunt de geinstalleerde updates op datum laten uitsorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Windows Update heeft dezelfde kwaal als het Back-upcentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

systeem restore? dan kan je gewoon terug naar voor de update :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan een manier om dit buiten het programma Systeemherstel om te doen, aangezien dit programma niet opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Configuratiescherm -> Programs and Features -> in de balk links Windows Updates (of iets van die strekking, aangezien ik op dit moment niet achter een Vista computer zit).

Bij mij ook problemen na een update van dinsdag/woensdag, ik kon niet meer ssh'en, ftp'en, rdp'en e.d., internetpagina's en pingen lukte nog wel. Weet het KB-nummer niet uit m'n hoofd, maar na uninstall werkt alles weer normaal.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:06:
Is er dan een manier om dit buiten het programma Systeemherstel om te doen, aangezien dit programma niet opstart?
Je kunt vanaf de installatie DVD opstarten en een herstelpunt laten terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt vanaf de installatie DVD opstarten en een herstelpunt laten terugzetten.
Ok, ik ben terug gegaan naar een eerder herstelpunt (bijna een week terug zelfs), maar de problemen zijn niet verholpen :?
Ligt het dan toch niet aan de update, maar zal het een virus zijn ofzo?
Pagina: 1