Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Wat een geweldige foto's ! 
#1, 2, 3 vind ik het mooiste!
#1, 2, 3 vind ik het mooiste!
Verwijderd
2 en 3 vind ik het mooist.
Het is natuurlijk lastig in een dierentuin, maar nummer 4 was waarschijnlijk sterker geweest vanuit een andere hoek waar de kop wat meer van voren in beeld was geweest.
Het is natuurlijk lastig in een dierentuin, maar nummer 4 was waarschijnlijk sterker geweest vanuit een andere hoek waar de kop wat meer van voren in beeld was geweest.
bedankt voor jullie reacties.
wat #4 betreft, daar kon ik inderdaad niet verder naar links. ze lagen een heel stuk achterin tussen de bomen van het zonnetje te genieten en zijn daar zo goed als de hele dag niet weg geweest ( i know, ben er een paar keer terug naartoe gelopen lol..). de foto is ook wat gecropped om storende poten van de andere tijger weg te halen.
wat #4 betreft, daar kon ik inderdaad niet verder naar links. ze lagen een heel stuk achterin tussen de bomen van het zonnetje te genieten en zijn daar zo goed als de hele dag niet weg geweest ( i know, ben er een paar keer terug naartoe gelopen lol..). de foto is ook wat gecropped om storende poten van de andere tijger weg te halen.
Mooie foto's, lekker scherp. Misschien dat #2 (slurf) en #4 (schouders) iets mooier zouden zijn als ze wat minder krap gecropt waren.
edit: sorry lees nu pas je commentaar over het croppen van #4...
edit: sorry lees nu pas je commentaar over het croppen van #4...
[ Voor 20% gewijzigd door Sallin op 31-05-2008 13:34 ]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Ik vind de compositie niet altijd even goed, maar de kleuren en de scherpte vind ik erg goed geslaagd. Dit heb je allemaal met je 70-300 geschoten?
The devil is in the details.
correct, alles is geschoten met de 70-300.Hahn schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:34:
Ik vind de compositie niet altijd even goed, maar de kleuren en de scherpte vind ik erg goed geslaagd. Dit heb je allemaal met je 70-300 geschoten?
zou je kunnen uitwijden wat je graag beter zou zien in de compositie?
sommige foto's in de set, dus niet perse die selectie hier, zijn crops (soms hevig) dus er is nog best wat mogelijk. de meeste crops waren echter om storende elementen aan de randen weg te nemen waar ik ter plaatsen beter op had moeten letten. alle tips zijn welkom!
Nu ik ze zo nog een keertje bekijk is het eigenlijk niet zozeer de compositie, maar meer het formaat wat ik niet altijd even goed vind. #1 en #3 zijn zo goed als vierkant en dat stoort me een beetje, omdat ik dan niet meer het idee heb naar een foto te kijken (een foto hoort langwerpig te zijn, vind ik dan
).
En bij #4 zou er wat mij betreft wel iets meer ruimte links en boven mogen, is nu net wat te krapjes
En bij #4 zou er wat mij betreft wel iets meer ruimte links en boven mogen, is nu net wat te krapjes
The devil is in the details.
Pagina: 1