Verwijderd

Topicstarter
Heej ik heb pas de pc van me broer verbouwt en ik heb een probleem en dat is als volgt:

spulletjes,

P5N32 SLI SE DELUXE
E6850

deze 2 vormen samen een probleem.
Want als ik hem op wil starten krijg ik de errorcode te zien "Intel CPU uCode loading error"
vervolgens wil ik F1 drukken om verder te gaan krijg je een knipperend streepje alsvolgt
_ _ _ _ ongeveer op die fiets :P hoe kan ik ehm updaten???

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Om het ding te updaten zul je eerst moeten kunnen booten. Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door om het probleem te achterhalen.

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-05 22:43

Slapstick

Me, myself or I

Heb je nog een andere processor liggen, die erin kan zodat je de bios kan updaten?
Dit is kan redelijk gevaarlijk zijn als je het voor het eerst doe, dus lees je eerst goed in

kijk even op deze site of welke bios je moet gebruiken
http://support.asus.com/c...port.aspx?SLanguage=en-us

Ik heb zelf even op de site gekeken voor je en ik zie hem er niet tussen staan,
dat houdt in dat er op dit moment geen ondersteuning is en dat je waarschijnlijk een ander moederbord moet kopen of andere processor natuurlijk

[ Voor 53% gewijzigd door Slapstick op 29-05-2008 22:18 ]

:TweakBlog:

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:14

Lordy79

Trotse Fundamentalist

^^ eensch ( = gevaarlijk 1e keer)

Je zou voor het flashen ook even langs een computerboer kunnen gaan. Kost wel wat maar dan is het op hun risico.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf de core er in zitten maar ik heb e6600 en scythe mugen infinity en hij heeft e6850 en een zalman der op zitten, alle2 de koelers zijn extreem lastig te verwijderen
:S

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-05 21:18

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:00:
ik heb zelf de core er in zitten maar ik heb e6600 en scythe mugen infinity en hij heeft e6850 en een zalman der op zitten, alle2 de koelers zijn extreem lastig te verwijderen
:S
zal toch echt even moeten, zonder CPU zul je echt je bios niet kunnen updaten :)

-_-

Pagina: 1