Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wel computeren, geen internet.

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

Verwijderd

Topicstarter
Kan je je computer zó instellen, dat iedereen op de computer kan, maar dat je voor internetten een passwoord nodig hebt? Zo ja, dan hoor ik graag hoe ik dit in kan stellen.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Dat kan, en er zijn massaal veel mogelijkheden voor. Gaande van een aparte gebruiekrsaccount die wel kan internetten (met wachtwoord) over een proxy server met authenticatie, bestandrechten prutsen, router prutsen etc..
ik denk dat het geod zou zijn dat je zelf een overzichtje maakt van wat je nu hebt, en wat je exact wil bereiken. Nu is je vraag nogal algemeen (een beetje als zijn er auto's die sneller gaan dan 100?)

[ Voor 5% gewijzigd door the_stickie op 29-05-2008 17:53 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er zijn hier in BV, in CSA en in Internet & Netwerken (en waarchijnlijk ook in WOS en WSS) al een boel discussies over dit onderwerp geweest tussen 2001 en nu. Die tips gelden nog steeds. Neem die dus even door, door een paar dozijn topics te lezen die je in de search tegenkomt.

Kernwoorden: proxy, kinderen, kleine broertje, policies, etc. Verwijderd in "Virus?" geeft ook al de suggestie voor een manier. Of gewoon de stekker in de kluis leggen.

Open gerust een nieuw topic als je wat opties ziet en gefundeerd twijfelt, maar 'Zo ja, dan hoor ik graag hoe ik dit in kan stellen.' is geen topicstart voor op GoT waar eerst zelf denken & proberen de standaard is, dus dit topic sluit ik.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.