Laptop kopen, maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views

• siemenjan
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-12-2025
hey all,

misschien voor jullie mensen een beetje standaard, maar ik zit nu al een paar weken met dit probleem. Na op een paar forums te hebben gezocht, kon ik geen recentelijk iets vinden waar staat wat voor laptop voor mijn budget het beste is. Dus hierbij, voor veel mensen (waaronder ik) de vraag: wat is de beste laptop voor mijn budget?

Ik zou graag een nieuwe laptop willen, en na elke folder en commercial die ik kon vinden te hebben gezien, heb ik geen idee welke nou een goeie is.

Ik speel vaak games, en zou dus een aardig goeie videokaart willen. De processor etc. heb ik niet veel verstand van. Het liefst een 17 inch maar als het 200 euries scheelt tussen 15.4 en 17 dan mag 15.4 ook :) Ook zit ik veel te downloaden met films etc. dus een hdd van tenminste 250 is prima.

Mijn budget ligt rond de 1200 / 1300 euries. 1400 euro is echt het MAX!

Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen met dit probleem. Veel andere mensen hebben hier ook wat aan.

Siemen Jan

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT; ik mis wat info van je zoals beschreven in

Het algemeen beleid #topicplaatsen en CSL Beleid en CSL FAQ

Oftewel; iets meer inzet en een beperkte keuze met argumenten posten & we're ready to go!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Wat heb je zelf al gevonden?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:50

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Hoppakee en uitkiezen maar! Aan de rechterkant kun je alle filters die je wilt instellen en dan blijft uiteindelijk jouw perfecte laptop over :)

Rail Away!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05-2025
Ik denk niet dat dit gaat werken. Wellicht kan www.tweakers.net/pricewatch je eerst op weg helpen. Je kan daar filters instellen en dan komen er vanzelf laptops naar voren. Daar kan je vervolgens je over gaan inlezen en daarna een keuze maken =).

Enfin: check eens de Dell XPS M1530, de Asus site of www.zepto.nl. Misschien zit er iets voor je tussen?

Grrr.. ben ik weer net te laat. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Maarten L op 29-05-2008 16:43 ]

www.maartenlangelo.nl

• Mark v Oostrum
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03-2020
Maarten L schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:42:
Ik denk niet dat dit gaat werken. Wellicht kan www.tweakers.net/pricewatch je eerst op weg helpen. Je kan daar filters instellen en dan komen er vanzelf laptops naar voren. Daar kan je vervolgens je over gaan inlezen en daarna een keuze maken =).

Enfin: check eens de Dell XPS M1530, de Asus site of www.zepto.nl. Misschien zit er iets voor je tussen?

Grrr.. ben ik weer net te laat. :P
Zepto kun je Hier vinden, Jij verwijst door naar Bto Notebooks :+ (ook een prima merk hoor)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Beste siemenjan,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.