[FLASH/Javascript] Onzichtbare muziekplayer op achtergrond

Pagina: 1
Acties:

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Even een simpele vraag :

Ik ben een kleine website aan het maken waar op de achtergrond verschillende muziekjes moeten worden afgespeeld. Heeft iemand een suggestie voor een simpel werkende muziekplayer die dus niet zichtbaar is op de site, maar wel gewoon op de achtergrond bepaalde liedjes afspeelt?

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16

TeeDee

CQB 241

Buiten het feit dat ik het reteirritant zou vinden om muziek te horen maar niet uit kan zetten zou ik eens naar deze player kijken. Geef desnoods een width / height van 1px aan et voila.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Ik vind het zelf ook verschrikkelijk hoor, maar de persoon waar voor ik deze site maak die wil het zo.

1px 1px is idd ook wel een oplossing.

bedankt!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24

Bosmonster

*zucht*

Op zich hoeft een muziekje geen probleem te zijn, zolang je het maar uit kan zetten. Anders wordt de methode om het uit te zetten al snel gewoon de website wegklikken.

• sjunnie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:45

sjunnie

U mag ook Sjun zeggen

Nipje schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:58:
Ik vind het zelf ook verschrikkelijk hoor, maar de persoon waar voor ik deze site maak die wil het zo.

1px 1px is idd ook wel een oplossing.

bedankt!
Dan zou het jou netjes staan als je hem/haar daar vanaf zou kunnen praten, maar goed die discussie wil ik liever niet voeren.

Een beetje zoeken zou echter al wat handiger zijn, "background music webpage" zou je al behoorlijk wat bruikbare resultaten kunnen opleveren in google, bijvoorbeeld deze :)

If you can judge a wise man by the color of his skin then mister you're a better man than I

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:35

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Mag ik vast weten welke site het wordt? Dan kan hij alvast in de block list :) Muziekjes op websites zijn vervelend, automatisch startende nog vervelender, niet uit te zetten muziekjes zou strafbaar moeten zijn.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1