[ATi CCC 8.5] Hoe schermen e.d. in stellen ?

Pagina: 1
Acties:

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 09:48

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Deze vraag zal vast al eens eerder voorbij zijn gekomen, echter via de search word ik niet echt wijzer(denk door de algemene search string ?)
De titel is ietwat vaag te noemen, maar een betere omschrijving kon ik atm niet bedenken.

Systeem

Intel c2d E6300
Asus P5K
4GB DDR800
X1950Pro 256MB

Met hieraan :

1. 22" Samsung LCD Monitor (DVI)
2. 32" Samsung HD LCD TV (DVI-to-HDMI)

Wat wil ik ?
Ik wil graag als ik films/spellen start dat deze automatisch op de TV (secondary) komen.

Wat wil ik niet
Ik wil niet de TV als primary hebben, dan opent namelijk alles op de TV.
Ik wil msn/internet/startbalk e.d. op de monitor houden.

Hoe kan ik het bovenstaande bereiken met gebruik van Catalyst Control Center ? , of moet ik dan aan de slag met 3th party programma's ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• joassens
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-05 13:14
ik raad u aan om dan Omega drivers te installeren, deze bieden de mogeliojkheid om dan films fill screen op de 2de monitor in te schakkelen, de locatie van de instelling weet ik niet precies, want ik ben nu iig aan het werk...

Greetz

Joseph

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 09:48

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
joassens schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:33:
ik raad u aan om dan Omega drivers te installeren, deze bieden de mogeliojkheid om dan films fill screen op de 2de monitor in te schakkelen, de locatie van de instelling weet ik niet precies, want ik ben nu iig aan het werk...

Greetz

Joseph
Nou ik wil nou niet echt over van Ati Catalyst naar Omega, gewoonweg omdat ik de omega drivers niet ken, en al jaren CCC gebruik...(mocht het niet anders gaan dan denk ik er nog eens over na)
Tevens wil ik geen 3th party driver..

[ Voor 5% gewijzigd door CrankyGamerOG op 29-05-2008 13:48 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner