Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2003] pda synchronisatie

Pagina: 1
Acties:

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
Ik heb het volgende "probleem"

op mijn stage hier hebben we pda synchonisatie mbt emails, taken, agenda, e.d. voor sommige mensen ook beschikbaar gemaakt via pda's, dwz, ze kunnen, met hun pda emailen, nieuwe taken inplannen, agenda bekijken e.d.

nu hebben we 1 klein probleempje, als een persoon ziet dat hij een mail heef top z'n pda, maar ook ingelogd in op z'n pc, en hij vervolgens de email leest en verwijderd op de pda, dan zal de email ook verwijderd worden op de exchange server

So far so good :), het probleem echter is dat in ons geval outlook 2003 aan zal geven dat er nog ongelezen mails zijn, alleen met af en aanmelden is dit probleem te verhelpen..

iemand een ander id?

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25
Nee hoor, die mail zal ook uit outlook verdwijnen. Synchroniseren die PDA's met de exchange bak, of met een outlook-client?
Is outlook gecached, dan duurt het ietsje langer.

[ Voor 26% gewijzigd door Witte op 29-05-2008 12:27 ]

Houdoe

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
Zoals ik al zei, ja mail is bij beide "clients" weg, alleen outlook zegt dat icoontje van x nieuwe/ongelezen berichten staan er nog...

Er wordt gebruik gemaakt van exchange.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25
En als je bij 'zoekmappen' in de mappenlijst naar de ongeleze mail gaat zoeken, wat toont Outlook dan?
En wat als je eens een keer op de knop 'verzenden & ontvangen' drukt?

[ Voor 25% gewijzigd door Witte op 29-05-2008 14:26 ]

Houdoe

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Melding bij nieuwe berichten uitzetten...

AFAIK is die melding gewoon een eenrichtingsverkeer, outlook krijgt door dat er nieuwe mail is en geeft het envelopje weer. Hierna wordt er volgens mij niet meer gekeken of die betreffende email er nog staat.

Zelfde doet zich volgens mij ook voor als je via webmail / willekeurige imap-client de nieuwe mail verwijdert.