Verwijderd

Topicstarter
Lekker,

Afgelopen maandag bij Central Point de intel Q9450 besteld, want er waren er weer 120 op vooraad. (Ik zal niet de enigste zijn die een sms'je heeft ontvangen) Gelijk besteld natuurlijk. Kijk ik vandaag bij mijn ordergegevens (aangezien ik nog niks heb ontvangen) Staat er doodleuk dat de processor pas wordt geleverd op 2 Juli??? Niks geen email of iets dergelijks hierover.

Even bellen met Central Point, Nee sorry meneer, u was waarschijnlijk net te laat. Te laat? Binnen 5 minuten dat ik het sms'je kreeg had ik besteld en gelijk betaald. En toen ik de volgende dag keek stond er bij de vooraad dat er nog 92 vooradig waren, dus die vlieger gaat niet op hé knakker, lekkere verkooptechniek hebben jullie! "Stil aan de andere kant van de lijn."

Gelijk de bestelling geannuleerd, ik wacht nog liever 2 maanden extra dan dat ik met dit soort gespuis in zee ga.

Verwijderd

waarom zet je dat hier neer en niet in de T.net shop survey? nu is het geen zinnige bijdrage aan de community.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
En wat wil je bereiken met dit topic? Op het feit na dat je het beter in het Shopping gedeelte had kunnen posten.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat had ik niet in de gaten, mijn fout. Misschien kan de moderator het verplaatsen.

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06-2025

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Vul gewoon even een shopsurvey in. CP heeft laatst ook gezeik gehad met het leveren van een stel X3360's :)

Youtube Download ubersnel.nl

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 15:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:44:
Sorry dat had ik niet in de gaten, mijn fout. Misschien kan de moderator het verplaatsen.
Er kan vanalles, maar we kunnen vziw een topic helaas niet verplaatsen naar de ShopReviews (Central Point) op de FP.

Lijkt me dus een prima plan om daar even het een en ander neer te zetten

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Een scam is oplichting. Dit is geen oplichting maar neigt meer naar (verkeerde) verkoopstrategieën.

Verwijderd

Misleiding dat is denk ik het best passende woord

Verwijderd

nouja, verkeerde verkoopstratagieen , vind ik ten zeerste betreurend dat een bedrijf zich zo kan opstellen
Pagina: 1