Vanaf aanstaande zaterdag verkoopt de Aldi deze 42" Full HD LCD TV: Medion MD 30234
Nou hoef je bij een low-budget zaak als de Aldi geen topkwaliteit te verwachten. Maar de prijs/kwaliteit verhouding is vaak wel dik in orde, en aangezien deze 999 euro kost (wat toch geen bodemprijs is, er hebben al 42" Full HD's voor 800 op internet gestaan) vraag ik me af hoe hij zich verhoudt tot bijvoorbeeld de TV's in de recente tweakers TV roundup.
Is er toevallig al iemand bekend mee, of kan er meer over vertellen n.a.v. de specs?
Ik heb alvast een vraag, bij de aansluitingen van dat ding staat dit:
Nou hoef je bij een low-budget zaak als de Aldi geen topkwaliteit te verwachten. Maar de prijs/kwaliteit verhouding is vaak wel dik in orde, en aangezien deze 999 euro kost (wat toch geen bodemprijs is, er hebben al 42" Full HD's voor 800 op internet gestaan) vraag ik me af hoe hij zich verhoudt tot bijvoorbeeld de TV's in de recente tweakers TV roundup.
Is er toevallig al iemand bekend mee, of kan er meer over vertellen n.a.v. de specs?
Ik heb alvast een vraag, bij de aansluitingen van dat ding staat dit:
Kan ik hier nu een laptop (die native 1920x1080 aan kan) met VGA, DVI en TV-Out (zo een) op aansluiten, en heb ik dan goede (d.w.z. digitale high-res) kwaliteit? Welke connector moet ik daarvoor gebruiken?- 2x HDMI
- 2x SCART
- VGA
- S-Video (Mini DIN)
- Composite Video (cinch)
- Stereo Audio in voor Composite Video (cinch)
- Hoofdtelefoon (3,5 mm jackplug)
- enzovoort