• ruud20
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10-2017
Gisteren het pakket binnengekregen, de experiabox en de motorola 1960.
Alles werkt maar zodra ik de motorola uit zet (standby) gaat na een tijde het ethernetlampje op de experiabox uit.
Als ik de motorola dan weer aanzet gaat het ethernetlampje niet automatisch branden, ik moet dan de experiabox uit en aanzetten om alles weer aan de gang te krijgen.
Heeft iemand dezelfde ervaring en/of een oplossing voor dit probleem.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat heeft dit met LCD, Plasma, Projectie & Recording te maken?
edit:
Oh, iets met interactieve tv... Iets zegt me dat je op New Topic ipv Post Reply hebt geklikt...

Sowieso is je topicstart erg karig, probeer wat duidelijker te zijn wat je probleem, setup en materiaal is.

Afgaande op bovenstaande info zou ik zeggen: zet de Motorola (wat dat dan ook is...) niet uit? ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Mad Marty op 29-05-2008 11:09 ]

Rail Away!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hier iemand met hetzelfde probleem.

En wat Mad Marty zegt inderdaad; misschien dat je even voldoende info wil/kan geven over wat je precies al hebt geprobeerd, waar het niet goed gaat en of een klantenservice van "het pakket" je niet kan helpen (en waarom niet)?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ruud20
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10-2017
MAX3400 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:13:
Hier iemand met hetzelfde probleem.

En wat Mad Marty zegt inderdaad; misschien dat je even voldoende info wil/kan geven over wat je precies al hebt geprobeerd, waar het niet goed gaat en of een klantenservice van "het pakket" je niet kan helpen (en waarom niet)?
Ik heb dit topic per ongeluk in het verkeerde forum gezet maar weet niet hoe ik het met verwijderen of sluiten. sorry 8)7

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:54

voodooless

Sound is no voodoo!

Dubbelposten is niet de bedoeling!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.