• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:26
Ik heb televisie via Lijbrandt, en daar krijg je een aminet 110 set top box bij. Nu heb ik sinds kort ook een Harman Kardon AVR 247, en ik wil de set top box daar graag op aansluiten. Volgens de handleiding moet je het ding kunnen aansluiten via composiet, rgb, s-video en YPbPr (component). Die laatste optie wil ik graag gebruiken, maar de kabel daarvoor heb ik niet. Na wat beetje zoekwerk heb ik denk een 9-pin mini din naar component rca kabel nodig (kan iemand dit bevestigen?) maar deze kan ik echt nergens vinden. Bestaan deze kabel wel? Is er hier iemand die z'n aminet heeft aangesloten met iets anders dan de scart kabel?

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Volgens mij zat er zo'n kabel bij mijn videokaart, maar als je iets wilt weten over die Animo, even naar het kadaka huis gaan, die kunnen je vast wel helpen en hebben misschien zo'n kabel.

• sig69
De mensen hier in het kadakahuis zijn nou niet echt bepaald kundig, ik denk dat ze me zullen aankijken alsof ze water zien branden als ik hier over begin.. ;)
Maar goed, vanavond toch maar even langs, je weet nooit. Ook nog maar wat mails richting importeur en fabrikant eruit gegooid.

Roomba E5 te koop

• sig69
Even het vervolg posten:
Vorige week bij het kadakahuis geweest: het meisje leek er zowaar verstand van te hebben, ze wist zelfs wat een component kabel was. Helaas verzandde ze daarna in een bla bla verhaal over lijbrandt firmware waardoor het niet mogelijk zo zijn (onzin) en ze raadde me aan een Aminet 130 te kopen (a 200 euro). Niet gedaan natuurlijk. Paar dagen later nog eens een mail naar hetzelfde kadakahuis verstuurd, met dezelfde vraag. Als antwoord kreeg ik dat de lokale audio-video boer zo'n kabel zou moeten hebben (zie je wel, het kan dus toch!). Daar ben ik gisteren geweest, en ze wisten van het bestaan af maar zij konden 'm ook niet krijgen en hadden uiteindelijk zelf een kabel gemaakt. Dit bevestigde dus 100% dat het gewoon mogelijk is. Verder wisten ze me te vertellen dat ze de kabel bij het kadakahuis wel zouden moeten kunnen bestellen, mits je de juiste (technische) persoon treft (en begonnen ze ook over een Aminet 130). Daar ga ik vandaag nog even achteraan. Verder kwam ik dit ding nog tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.mcsnet.nl/media/scartyuv2.jpg
Maar alvast besteld, dan heb ik in ieder geval wat, maar heb toch het liefst een "echte" kabel...

Roomba E5 te koop

• Paris
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-02 18:08
En heb je al enig succes? Ik ben ook op zoek naar een component kabel voor de Aminet 110 (DTV van XMS). XMS kon mij ook niet verder helpen en van de nederlandse importeur heb ik ook nog niets gehoord...