7 Logitech Cordless Desktops in 1 ruimte?

Pagina: 1
Acties:

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Ik wil graag voor ons bedrijf Cordless Desktops aanschaffen, echter het gaat om 7 stuks die allen in een straal van 10-20 meter gaan werken. Gaat dit goed? Ik meen mij te herinneren dat Logitech slechts 2 mogelijke kanalen heeft, dus dat zou dan interferenties op kunnen leveren, of is dit inmiddels geen probleem meer?

Ik heb dit wel eens getest met 2 setjes en dat werkte goed, zonder tussenkomst van de gebruiker.

• jmr
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 21:47

jmr

Ik heb er hier vier staan en dat werkt zonder problemen....

"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981

Verwijderd

tijdens lan party's hebben we met 3 cordless mouseman wheel's redlijk dicht op elkaar gezeten en ging goed, ook zaten we ff naast elkaar op het zelfde kanaal, dit gaf soms ff een probleempje maar het werkte wel, (af en toe versprong de aanwijzer 1 cm).

gewoon proberuh dus

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Bij verschillende bedrijven gezien dat dit gewoon kan. Niet iets om je echt zorgen over te maken.

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56
Op maandag 19 februari 2001 15:28 schreef Helldesker het volgende:
Bij verschillende bedrijven gezien dat dit gewoon kan. Niet iets om je echt zorgen over te maken.
Ik heb wel eens gelezen (geloof in C!T) dat het binnen bedrijven regelmatig voorkomt dat wachtwoorden binnen het Word document van de andere terecht komt, maar of dit vaak voorkomt weet ik niet. Ik zou maar gewoon goede, niet goed geld terug afspraak maken met de leverancier.

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 15:23 schreef MarcKonings het volgende:
Ik wil graag voor ons bedrijf Cordless Desktops aanschaffen, echter het gaat om 7 stuks die allen in een straal van 10-20 meter gaan werken. Gaat dit goed? Ik meen mij te herinneren dat Logitech slechts 2 mogelijke kanalen heeft, dus dat zou dan interferenties op kunnen leveren, of is dit inmiddels geen probleem meer?

Ik heb dit wel eens getest met 2 setjes en dat werkte goed, zonder tussenkomst van de gebruiker.
Volgens mij is 4 setjes het maximale voor werken zonder veel storing.
Pagina: 1