Hallo,
Na enig speurwerk op het forum kon in mijn situatie hier niet in vinden.
De vraag is als volgt:
Op dit moment heeft een klant van ons een w2k3 std. server als werkgroep server ingericht.
Hierop heeft hij allemaal lokale gebruikers en shares op aangemaakt.
Nu gaan daar binnen kort een sbs2003 server installeren.
Daarbij wordt hun oude server, member server.
Blijven, wanneer ik de oude server member server maak, de lokale gebruikers, shares, security etc. wel bestaan? Ik vermoed van wel, maar weet dit niet zeker.
Wanneer dit wel zo is, ga ik 1 voor 1 pc's bij langs om ze lid te maken van het domein etc.
Dit moet volgens mij zonder problemen kunnen.
Het is namelijk de bedoeling dat dit tijdens de "productie" moet gebeuren, een herstart is geen probleem, maar dat de medewerkers daarna niet meer bij de shares etc. kunnen komen mag niet gebeuren.
Graag jullie reactie.
Na enig speurwerk op het forum kon in mijn situatie hier niet in vinden.
De vraag is als volgt:
Op dit moment heeft een klant van ons een w2k3 std. server als werkgroep server ingericht.
Hierop heeft hij allemaal lokale gebruikers en shares op aangemaakt.
Nu gaan daar binnen kort een sbs2003 server installeren.
Daarbij wordt hun oude server, member server.
Blijven, wanneer ik de oude server member server maak, de lokale gebruikers, shares, security etc. wel bestaan? Ik vermoed van wel, maar weet dit niet zeker.
Wanneer dit wel zo is, ga ik 1 voor 1 pc's bij langs om ze lid te maken van het domein etc.
Dit moet volgens mij zonder problemen kunnen.
Het is namelijk de bedoeling dat dit tijdens de "productie" moet gebeuren, een herstart is geen probleem, maar dat de medewerkers daarna niet meer bij de shares etc. kunnen komen mag niet gebeuren.
Graag jullie reactie.