Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ben hier nieuw zoals jullie zien. Maar wou toch graag eens wat vragen. Ik heb een server2003 lopen en nu heb ik roaming profiles aan staan en dat werkt op alle machines goed. Echter een client/machine laad eenmalig zijn profiel van de server en daarna doet hij er niks meer mee. Hij haalt de wijzigen niet niet meer van de server af en hij schrijft niks terug. Het ligt denk ik niet aan de useraccount want hij doet het wel op andere clients alleen op die ene machine niet. \dus ik vroeg mij af of iemand dit ooit eerder had gezien. groetjes en alvast bedankt Leo

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

dit topic lijkt mij meer thuis in "Windows Servers en Server-software" dan in "Netwerken" dus ik verplaats het naar de andere sub-forum.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:17
eventvieuwer meldingen?

Verwijderd

Topicstarter
hallo nergens vreemde meldingen te zien niet op server en ook niet op client. Wat ik wel gemerkt heb is dat als ik het profiel verwijder in (documents en settings op client) of als ik hem hernoem. Dan haalt hij bij de volgende logon het profiel van de server af en plaats dat weer in (documents en settings op client). Daarna laad hij nog alleen maar het lokale profiel en daar brengt hij de wijzigingen in aan. Maar deze worden niet meer naar server geschreven. Ook haalt hij ze daarna niet meer op de server op als ik op een andere client wijzigingen heb gemaakt. Die andere client schrijft de wijzigingen wel naar de server (bij logoff). Dus vreemd dat hij het profiel maar een keer van de server haalt en daarna alleen nog maar met het lokale profiel werkt. Dus........
Wie weet raad.

Gr Leo

Verwijderd

Topicstarter
En als extra moet ik mededelen dat hij dit met alle profielen doet van elke user. Dus het heeft puur met die ene machine te maken. Waarom doet één machine dat.

gr leo