hallo jongens ik heb hier het volgende probleem met men laptop gisteren kreeg ik opeens zo allemaal lichtblauwe kronkels op men scherm toen proberde ik hem terug op te starten maar dit ging niet scherm bleef zwart en gebeurde niks geen enkele toets werkte ook toen heb ik hem laten afkoelen en toen ging hij terug nu deze morgen had ik dit probleem weer maar nu werkt hij gewoon volledig niet meer hij gaat wel aan maar gebeurt niks is er iemand die dit ook al gehad heeft
Volgens mij is je scherm niet het enige wat het niet meer doet; volgens mij hebben ook de shift-toets en de interpunctieknoppen schade opgelopen 
ontopic: wat voor laptop heb je, hoe oud is ie etc, en belangrijk: wat heb je ermee gedaan dat ie ermee ophield?
ontopic: wat voor laptop heb je, hoe oud is ie etc, en belangrijk: wat heb je ermee gedaan dat ie ermee ophield?
[ Voor 28% gewijzigd door spone op 29-05-2008 01:03 ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Niet echt goede start post. Maar probeer de laptop is op de externe VGA aan te sluiten, als je dan wel beeld krijgt weet je dat het aan de videokaart ligt.
Als je laptop nog niet zo oud is kun je via de fabrikant van de laptop een RMA aanvragen.
Als je laptop nog niet zo oud is kun je via de fabrikant van de laptop een RMA aanvragen.
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
het is een laptop van hp een dv 9000 het ligt alvast niet aan de videokaart heb ik al getest hij is ongeveer een 1.5 oud maar heb naar de winkel geweest en kost me zowieso al 500€ zeggen ze
Hoe heb je de videokaart dan getest?
En wat mocht 500,- kosten? Een nieuw moederbord?
En wat mocht 500,- kosten? Een nieuw moederbord?
aangesloten op een externe maar er gaat niks he geen geluidsknoppen geen dvd knop niks macheert gaat aan maar scherm blijft zwart en ja da zeiden ze in de winkel toch
Mocht je geen garantie hebben, zou ik proberen de koelpasta te van je CPU en GPU ter vervangen door Artic Silver 5.
En een reinstall van Windows kan ook geen kwaad.
En een reinstall van Windows kan ook geen kwaad.
Als je nou eens begint met uit te leggen wat je gedaan hebt (met leestekens).
- je scherm gaf eerst kronkels (?), maar nu doet die niks meer?
- je hebt geprobeerd je laptop op een extern scherm aan te sluiten, maar daar deed ie ook niks op (oftewel het is waarschijnlijk niet je scherm wat kapot is)
- Boot je laptop nog wel gewoon? gaan de lampjes nog aan en de HD?
Ik trek een snelle conclusie dat de videokaart is overleden. Nu weet ik dat niet zeker, omdat de informatie die de topicstarter geeft niet echt helder is. Ik zou gewoon HP bellen en zeggen dat die niks meer doet, een laptop MAG niet kapot gaan binnen 1,5 jaar. Zelfs al zeggen ze dat je er maar een jaar garantie op zit, sta je nog steeds in je recht (ik ken de regels daar ook niet zo goed van)
500 euro voor de reparatie van een laptop is wel erg veel, moederbord vervangen kost normaal toch iets van 250 ofzoiets?
- je scherm gaf eerst kronkels (?), maar nu doet die niks meer?
- je hebt geprobeerd je laptop op een extern scherm aan te sluiten, maar daar deed ie ook niks op (oftewel het is waarschijnlijk niet je scherm wat kapot is)
- Boot je laptop nog wel gewoon? gaan de lampjes nog aan en de HD?
Ik trek een snelle conclusie dat de videokaart is overleden. Nu weet ik dat niet zeker, omdat de informatie die de topicstarter geeft niet echt helder is. Ik zou gewoon HP bellen en zeggen dat die niks meer doet, een laptop MAG niet kapot gaan binnen 1,5 jaar. Zelfs al zeggen ze dat je er maar een jaar garantie op zit, sta je nog steeds in je recht (ik ken de regels daar ook niet zo goed van)
500 euro voor de reparatie van een laptop is wel erg veel, moederbord vervangen kost normaal toch iets van 250 ofzoiets?
Beste dave40,
Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid
Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ
Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.
Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid
Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ
Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()