[Exch2003] Frond-end OWA doet raar

Pagina: 1
Acties:

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Beste tweakers,

Na een herinstallatie van onze front-end Exchange 2003-server zit ik met een OWA-probleem.
Gebruikers-authenticatie werkt goed en voor zover ik het heb kunnen zien werkt de front-end functionaliteit naar behoren (met Firefox kon ik enkele mails bekijken).

Zodra na het inloggen (via forms authenticated) de webmail geopend wordt, is de gehele layout daarvan verpest. Zie screenshot:

Screenshot

Ik heb me sufgezocht maar kan er niets over vinden.
Weet iemand waar dit vandaan komt en hoe het opgelost kan worden?

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Check eens welke exchange hotfixes zijn geinstalleerd. Waarschijnlijk zit een verschil tussen de FE en je BE server.

Je zou het kunnen zien aan de Exchange Build nummers in je ESM, of Microsoft Exchange Analyzers

• Pingelmonster
  • Niet online
Rolfie schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:04:
Check eens welke exchange hotfixes zijn geinstalleerd. Waarschijnlijk zit een verschil tussen de FE en je BE server.

Je zou het kunnen zien aan de Exchange Build nummers in je ESM, of Microsoft Exchange Analyzers
De buildnummers zijn op beide servers hetzelfde: 7638.2 SP2.
Beide beschikken ze over de laatste updates...

Nog suggesties? Ik wil desnoods overgaan tot een herinstallatie van de front-end server.

• Pingelmonster
  • Niet online
Het probleem is verholpen.
Na het verwijderen en herinstalleren van Exchange bleek dat alle updates en security-updates waren blijven staan. Nadat ik deze updates handmatig heb verwijderd en opnieuw heb geinstalleerd werkt alles weer naar behoren.

Toch bedankt voor de moeite.

Pingelmonster