Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mvandek2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11 22:19
Is er software die het mogelijk maakt meerdere adressen op Pocket Windows 6.0 te ontvangen/lezen? En dan geen POP accounts maar met Exchange te synchroniseren accounts die in gescheiden mappen worden ondergebracht.

Ik zie hier
http://forum.brighthand.com/showthread.php?t=196338
dat het niet zou kunnen maar kan me herinneren dat hier additonele software voor was. De naam/fabrikant hiervan kan ik alleen niet meer achterhalen.

Mark

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
mvandek2 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:19:
Is er software die het mogelijk maakt meerdere adressen op Pocket Windows 6.0 te ontvangen/lezen? En dan geen POP accounts maar met Exchange te synchroniseren accounts die in gescheiden mappen worden ondergebracht.

Ik zie hier
http://forum.brighthand.com/showthread.php?t=196338
dat het niet zou kunnen maar kan me herinneren dat hier additonele software voor was. De naam/fabrikant hiervan kan ik alleen niet meer achterhalen.

Mark
Exchange zit toch ook direct je contactpersonen, agenda, taken, e.d. bij in? Lijkt me dat het dan niet mogelijk is.

• mvandek2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11 22:19
Ik vrees ook van niet, de logica zie ik overigens niet in je conclusie, wat bedoel je precies?

Ik hoopte op 3rd party software.

Mark

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
mvandek2 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:47:
Ik vrees ook van niet, de logica zie ik overigens niet in je conclusie, wat bedoel je precies?

Ik hoopte op 3rd party software.

Mark
Exchange met je telefoon, iig hoe het bij mij werkt, is meteen de synchronisatie van alles op je telefoon. Zowel je contactpersonen, e-mail, taken, notities, e.d. het worden allemaal gesynchroniseerd.
Active Sync staat in verbinding met de server en bij elke wijziging gaat dit automatisch naar je telefoon.

Active Sync kan maar met 1 account (server) tegelijk syncen. Wellicht is hier 3th party software voor, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.