Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129319

Topicstarter
Ik heb mijn vriendin een Samsung M600 cadeau gedaan voor haar verjaardag. Als je een bericht typt staat standaard het T9 woordenboek aan, als je dan paar seconden op sterretje duwt gaat het T9 woordenboek uit. Maar als je paar minuten later weer sms wil typen moet je weer paar seconden op sterretje duwen om die T9 uit te zetten. Heb overal gekeken bij bericht opties, algemene opties, maar nergens kan je die T9 definitief uitzetten, in de handleiding staat er ook niets van.

Is dit zo dat je telkens op dat sterretje moet duwen? Als dat zo is is het wel een grote miskoop en zal het nooit meer samsung worden.. vreselijk irritant is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-05 20:05
* ingedrukt houden.

p.s. GOOGLE

dat was het dan weer voor deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:56

Sjaak_Afhaak

Bleh!

corniels schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:59:
* ingedrukt houden.

p.s. GOOGLE
Damn corniels, leer lezen voor je iemand leert googlen ;)

@TS: is het niet heel kort door de bocht dat je de telefoon als miskoop beschouwt, omdat T9 misschien standaard uitgeschakeld kan worden? (maar ja, dat is persoonlijk).. Ik heb helaas geen oplossing voor je.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik vraag mij gewoon af hoeveel tijd het in beslag zou nemen voor Samsung om in een instellingen menu de optie erbij te zetten of als je standaard het T9 wilt of de ABC.. Lijkt mij 20 seconden werk, en toch staat het internet vol met dezelfde vraag als mij doch zonder antwoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik heb de E900.
Als ik naar nieuw bericht ga (dus als je sms wil gaan type) => options > Input method > daar kan je aanduiden wat hij standaard moet nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja zoals iemand anders me vandaag zei: 'samsung heeft die optie om T9 uit te schakelen alleen in de duurderde modellen gestoken'.

Samsung = }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Ik vond T9 ook even wennen, maar als je het een tijdje gebruikt (en dus niet de hele tijd uitzet) gaat het wel veel sneller.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Pagina: 1