Toon posts:

Reactie op EU bericht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op het bericht van vandaag over de EU en Intel staat deze reactie:
Verwijderd in 'nieuws: 'EU gaat Intel beboeten wegens monopoliemisbruik''
Ze staat inderdaad weggemod, wat goed is, maar is er geen verdere sanctie nodig? Vooral de zin 'Die kroes moet gewoon achter het aanrecht gaan staan want daar hoort ze thuis.' kan er echt niet door, en lijkt me wel discriminerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sorry, maar ik vind het niet discriminerend. Hoogstens het plaatsen van een vrouw in een hokje maar dat is ongeveer hetzelfde dat als ik thuiskom, op de bank plof en tegen mijn vriendin zou zeggen: "Wordt het niet eens tijd dat je gaat koken?"

Oftewel; weggemod lijkt me oke, maar sanctie overbodig (anders was Married With Children na 1 aflevering ook wel verboden, toch).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik zie in ieder geval ook niks waardoor er mod-acties zouden gepleegd moeten worden. Ik vind het meer een zin als "mannen kunnen maar één ding tegelijk" en in dit geval verder een flame naar Kroes waar een -1 voldoet.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het hier ook neer gezet omdat ik het op het randje vond hoor. Maar vind het verschil tussen Married With Children en deze opmerking wel dat ze volgens mij wel degelijk discriminerend bedoelt is, terwijl dat in de tv serie niet het geval is. Anyway, als jullie het geen probleem vinden, dan is het zo he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ach het is inderdaad een reactie van het laagste soort. Maar zo zijn er helaas wel meer. Het is waarschijnlijk een beetje invloed van de populaire GeenStijl en consorten. Tuurlijk, we keuren het niet goed (daarom moeten ze ook zeker naar -1) maar om er nu bij de eerste keer meer consequenties aan te verbinden. Nee dat niet. Ten eerste kost dat teveel tijd en daarnaast moet je mensen ook de kans geven zelf achter de wenselijkheid van hun bijdragen te laten komen. :)

Het wordt wel een probleem wanneer mensen meerdere malen dit soort reacties plaatsen en daar zullen ze zeker op aangesproken worden. :)

Het valt me nu trouwens op dat deze gebruiker al vaker exact dezelfde reply geplaatst heeft in verscheidene topics waar de naam Kroes in voorkomt. Dan gaat het bovenstaande niet geheel meer op in dit specifieke geval, maar nog wel in het algemeen. Deze gebruiker zal ik hier ook even op aanspreken dus.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1